Hi Dames, Zijn er vandaag of morgen leuke dingen te doen met een peuter van 2 rondom Den Haag? Iemand leuke tips? Misschien ook voor een leuk restaurant? En iets leuks om te spelen/te doen?
Ballenbak in Zoetermeer, niet heel leuk voor ouders maar wel leuk voor de kleintjes. Ze hebben een heel deel voor de hele kleine kinderen. Met de randstadrail 3 en 4 uitstappen bij voorweg laag en je bent er al. Als het een beetje strandweer is, lekker naar scheveningen. Bij strandtent Sol heb je een speelstuk waar je lekker bij kunt zitten (ter hoogte van beelden aan zee ongeveer). En je kunt er ook lekker eten (en bbq-en aan tafel )
Er is een Kinderboekenmuseum dat schijnt heel leuk te zijn voor kleintjes..weet alleen niet hoe het heet..
Ja maar die vrije dag is voor iedereen he dit jaar haha. Tis eens in de 5 jaar een nationale feestdag (dit jaar dus )
Dat heet gewoon het Kinderboekenmuseum en zit in het gebouw van de bibliotheek, vlak bij het station. Echt een aanrader, ook zeker voor de kleintjes! Ben er met mijn zoontje van toen 2,5 geweest, die vond het fantastisch!
Oh wat jammer. We gaan straks naar een hotel dus dacht eraan om morgen wat leuks te doen met kinderen maar dat wordt dus helemaal niks?
Ballenbak is ook gewoon open volgens mij Openingstijden - De Ballebak ZoetermeerDe Ballebak Zoetermeer
Jammer van het kinderboekenmuseum. Dat is zo leuk. Mijn dochter wil er elke keer heen als we in DH zijn.
ff offtopic aanvulling: dit klopt niet helemaal: Dat is alweer veranderd: De vrije dag is voor iedereen bij wie dat zo in de CAO beschreven staat. Er zijn ook bedrijven die gewoon open zijn en waar je gewoon moet werken. Bevrijdingsdag is eens in de vijf jaar nationale feestdag maar niet iedereen is vrij kan me echter voorstellen dat in Den Haag e.o veel gesloten is
Dank dames. Hotel is toch al geboekt dus we maken er het beste van. Vandaag even de stad in en morgen lekker uitwaaien op het strand!