Hoihoi Zojuist voor de meiden en mij een weekendje heideheuvel geboekt.(dus geen slechte ervaringen graag) Maar had even een vraagje: weet iemand of dat atellier gewoon de hele dag open is? Of alleen als er begeleiding is? (Is een soort knutselruimte) Bedankt alvast!
Wij zijn er vorig jaar geweest, heel leuk park met heel aardig personeel, echt top! Het atelier heeft wel bepaalde openingstijden en dan is er altijd wel iemand van het park aanwezig. Maar de exacte tijden weet ik niet meer. Volgens mijn man iets van 10-18.
Wij zijn er vorig jaar geweest. Volgens mij is het elke dag geopend inderdaad van 10 tot ? Wel ruime tijden. En naast dat er activiteiten worden aangeboden is er ruimte voor vrije activiteiten dus gewoon kleuren, kinectic sand, bouwen, kapla. Ik vind het een super leuke ruimte en een aanwinst voor het park aangezien ze geen binnen speeltuin hebben. Ook een gezellig restaurant. Prima park!
Wij zijn er ij januari geweest, aanrader! Atelier is sowieso tot 18.00 open geloof ik, vanaf 9 of 10. Kunnen kids erg leuk spelen!