Ik heb een fantastische zoon van alweer 5 jaar met mijn ex. Nu inmiddels alweer 3,5 jaar samen met mijn grote liefde. Wij hebben in augustus besloten dat ik zou stoppen met de pil. Op 28 december had ik een positieve test in handen! We stonden helemaal te shaken van blijdschap en ongeloof! Ook meteen onze ouders ingelicht en om precies te zijn 2 dagen op een roze wolk gezeten.. Op 31 december werd ik wakker en toen ik ging plassen zag ik het: helderrood bloedverlies! Ik was meteen in paniek! Vl gebeld op zijn werk, die kwam meteen naar huis. VK gebeld, die maakte zich nog niet zo'n zorgen, kon nog 2 kanten op. natuurlijk een vreselijk oud & nieuw gehad, waar ik me juist zo op had verheugd (met de jip & janneke bubbels ) Gisteren een echo gehad, ze zag een miniscuul vruchtzakje maar had er weinig vertrouwen in door het bloedverlies. Zojuist een nieuwe zwangerschapstest gedaan: negatief. Helaas mocht het niet zo zijn.. Heel stom maar ik had echt nooit gedacht dat het mij zou overkomen. Nu het zover is zit ik vooral vol ongeloof en een gevoel van onrechtvaardigheid. Aan de andere kant zijn we positief en gaan we er gewoon weer voor!
Veel sterkte gewenst. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken... de echte klap kan later nog komen. Dikke knuffel.
Bedankt meiden! Vanmorgen met dikke tranen wakker geworden Vandaag wel wat dingetjes te doen dus dat geeft ook weer wat afleiding..