De vreugde was van korte duur..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door leolientje, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Ik heb een fantastische zoon van alweer 5 jaar met mijn ex. Nu inmiddels alweer 3,5 jaar samen met mijn grote liefde. Wij hebben in augustus besloten dat ik zou stoppen met de pil. Op 28 december had ik een positieve test in handen! We stonden helemaal te shaken van blijdschap en ongeloof! Ook meteen onze ouders ingelicht en om precies te zijn 2 dagen op een roze wolk gezeten..

Op 31 december werd ik wakker en toen ik ging plassen zag ik het: helderrood bloedverlies! Ik was meteen in paniek! Vl gebeld op zijn werk, die kwam meteen naar huis. VK gebeld, die maakte zich nog niet zo'n zorgen, kon nog 2 kanten op.
    natuurlijk een vreselijk oud & nieuw gehad, waar ik me juist zo op had verheugd (met de jip & janneke bubbels )

Gisteren een echo gehad, ze zag een miniscuul vruchtzakje maar had er weinig vertrouwen in door het bloedverlies.

Zojuist een nieuwe zwangerschapstest gedaan: negatief.

Helaas mocht het niet zo zijn..

Heel stom maar ik had echt nooit gedacht dat het mij zou overkomen. Nu het zover is zit ik vooral vol ongeloof en een gevoel van onrechtvaardigheid. Aan de andere kant zijn we positief en gaan we er gewoon weer voor!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sterkte, onderschat een miskraam niet.

3. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Veel sterkte gewenst. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken... de echte klap kan later nog komen. Dikke knuffel.

4. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid!!

5. :( Heel veel sterkte :(

6. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Bedankt meiden! Vanmorgen met dikke tranen wakker geworden :( Vandaag wel wat dingetjes te doen dus dat geeft ook weer wat afleiding..

7. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Heel veel sterkte!

8. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1