Overdosis teunisbloemolie en actos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Susannelilian, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik heb mijn medicijnen per dag in een bakje zitten, maar kwam er net achter dat ik per ongeluk 2 bakjes verwisseld heb en dus ook de teunisbloemolie en actos van morgen heb ingenomen, heb het nu dus dubbel ingenomen.

Zit nu tegen mijn eisprong aan, heb ik dit hiermee verpest? Heb vanavond de pregnyl spuit gezet, dus heb overmorgen mijn eisprong, had net ook een positieve ovulatietest.

Ga morgen het ziekenhuis bellen om te vragen wat ik nu moet doen en of dit ernstige gevolgen kan hebben, wat denken jullie?

Maak me nu echt onwijs zorgen/druk, vind het zo ontzettend stom van mezelf! Kan er alleen nu niks meer aan doen, alleen maar hopen dat het geen ernstige gevolgen/consequenties heeft.

Groetjes Susanne

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    De actos gebruik ik overigens vanwege een insulinerestentie, niet vanwege suikerziekte.

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Sorry, kan je hier niet bij helpen. Hoop dat je beetje kunt slapen vannacht. En zou inderdaad morgen even het ziekenhuis bellen.

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb het ziekenhuis gebeld en de gyn denkt niet dat het kwaad kan, moet ze allebei gewoon vandaag niet nemen.

Toch bedankt voor je reactie!

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Gelukkig kan het geen kwaad. Hele geruststelling!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ze zei dat ze niet dacht dat het kwaad kan, klonk niet heel overtuigend, maar voor 1 keer kan het vast geen kwaad, dit overkomt me nooit weer!

Zie aan jouw banner dat je 17 dagen overtijd bent, ben je zwanger?

Deel Deze Pagina