ik ben vanmiddag getoucheerd door de verloskundige en had 1 cm ontluiting ze kon doorgaan tot 2 cm maar dat vond ze niet nodig omdat alles goed soepel aanvoelde alleen heb ik nog geen regelmaat in mijn krampen dus daar moet ik op wachten het begin is er!
ben je gestript omdat ze je onderzocht heeft? ben benieuwd want als hier niks gebeurd ben ik ook dinsdag aan de beurt. gr
Nee ik heb al 2dagen last van harde buiken en vandaag vanmorgen veel krampen bij de harde buiken nu ook nog steeds krampen alsof je ongesteld moet worden dit vond ze een goed teken ! Ze wilde mij wel toucheren om te kijken of er al wat gaande was! Ze kwam er zelf mee! Toen zei ik meteen ja ik wil ook wel wat weten! de tuit bij de ingang was open en met 2 vingers kon ze er in! zoiets vertelde ze mij 1cm had ik maar ze kon wel verder naar de 2cm maar dat deed ze maar niet omdat alles goed aanvoelde wilde ze het zo laten! Nu maar afwachten of de weeen regelmatig worden
spannend zeg ik ben heel benieuwd of het doorzet...ik heb die krampen ook vaak savonds hoop dat het wat oplevert succes meid zet em op!
Spannend! Heel veel succes. Ik hoop voor je dat het begonnen is en je zeer snel jullie kleine in de armen kan sluiten. Liefs Vlindertje
ik snap de opmerking even niet... 1 cm had ik al en ze kon doorgaan tot 2 cm.... Dan zouden ze de baarmoedermond dus met een klem ook wijder kunnen maken, terwijl het toch echt van bovenaf moet opentrekken. Anders duw je er gelijk een vuist in, heb je gelijk heel wat meer centimeters.