Ik zou het ook geven hoor, ik denk dat jij je vriendin goed genoeg kent om te weten of ze het waardeert! Ik vond het veel erger dat mensen net deden of ik niet zwanger was en me na 12 weken ineens gingen felicteren.
Hartstikke leuk! Vriendinnetje van mij zit momenteel in de MMM. Elke keer als ik haar zie, heb ik een cadeautje in mijn tas. Hoop nl. elke keer dat ze zwanger is. Ik verheug op me op de dag dat ik het niet in de kast terug hoef te leggen maar kan geven als ze me het mooie nieuws vertelt.
Ja ik heb het gegeven en ze waren er super blij mee en ze vonden het erg attent! Ze vonden het echt leuk!!
Helemaal niet overdreven hoor!!! Juist heel lief!! Ik heb vrienden (tevens buren) die nu ook al ruim 2 jaar bezig zijn om zwanger te worden en zij is sinds eergister begonnen met hormonen spuiten (weet niet hoe die behandeling heet) en als zij zwanger is...........dan ga ik toch ook echt wel wat leuke dingen kopen!!!
gelijk heb je meid, dit is super spontaan van je!!! en die 12 weken grens, lekker belangrijk, het is juist fijn als je zo'n lieve vriendin hebt!! Feliciteer je vriendin maar lekker!!
Leuk... Ik hou wel van dat soort spontane acties... Zo laat je ( in mijn beleving) ook echt merken dat je betrokken bent bij haar...
heel erg leuk. ik heb het zelf ook gedaan bij een vriendin die met behulp van hormonen en alle dingen die erbij komen kijken zwanger was. ze vond het superleuk. liefs doris