Snap dat het bijzonder genoeg is maar ben wel benieuwd naar orginele manieren om te vertellen dat je zwanger bent. de manieren die ik al heb/en heb gehoord van andere zijn. tompoucen en 1 mini tompouce, leuk in een grotere groep moorkop uithollen met speen , leuk voor opa en of oma Boek opa en oma pluis , opa en oma liefste tante sleutelhanger , tante boek tante! , tante Lijstje met mag ik in dit lijstje , opa en oma oom en tante wie heeft nog meer orginele manieren om het te vertellen?
De grootouders hebben we een foto van de echo lijstje gedaan en elke keer als we weer een echo hebben gehad krijgen ze weer een kadotje. Mijn zus(woont in buiten land) Vertel dat als ze op sykpe kwam dat we nieuws hadden rondom onze vakantie naar haar toe en gezegt dat ze ons 3tjes dan me kerst zou zien. Goede vrienden hebben we het vertel tijd een gesprek over zorgverzekering. Niet dat we het zo van te vore hadden afgesproken maar het kwam ter sprake en hebben het heel luchtig vertelt. Tot mijn vriendin opeens zo iets had van hé dan ben je zwanger. Wilde het toch die avond vertellen. Was zo leuk voor ons dat het heel even duurde voor ze door hadden wat er gaande was hihi
Kijk op pregnancy annoucement op you tube ik wordt daar helemaal happy van ,daar 100 ideeën mee opdoen. Hoop dat ik het ook eens mag meemaken!
Ik had hartvormige doosjes gekocht bij de Xenos en strikjes. Op de doosjes schreef ik de naam (met strik ) en in het doosje zaten blauwe en roze muisjes met een briefje: Gefeliciteerd! Jij wordt.... <3 Viel goed in de smaak en doosjes zijn nog bewaard.
Ook een super idee diedoosjes. zat zelf al te zoeke op internet en vond een sleutelhanger met liefste tante metzo een lieg strikje en bloemetje miss is dat ook leuk in zo een doosje!
Bij mijn werk eten we tussen de middag warm. Ik had tussen het plateau met kruiden een pakje muisjes gezet en toen aan iemand gevraagd of ze mij de kruiden aan wilde geven. Ze zat in het complot (had het haar al eerder verteld) en zij zei quasi-verbaasd; hè, ik wist niet dat we deze hadden. En toen liep het in de soep, want mijn cheffin had ooit eens een pakje gekocht: dus zij zei: ja dat hebben we. Mijn reactie: nou deze heb IK gekocht. Een van de vrouwelijke collega's vroeg: hè waarom dan? Na mijn antwoord 'wat denk je?' Had ik binnen een paar seconden 5 vrouwelijke collega's om mijn nek. Vader en zusje vertel ik niet dat ik zwanger ben (het waarom staat in een ander topic), mijn moeder binnen 10 minuten na de test. Recht voor z'n raap. Was zelf namelijk nogal flabbergasted.
K ga er nog ff over nadenken voor op het werk gewoon hier en daar vertellen en het rondje is snel gedaan hoor haha dat iedereen het weet. voor familie ben ik er denk k bijna uit!