Ik wil graag crocs op voorhand kopen. Ze is nu 2 1/2 en draagt net maat 24. Welke maat dragen jullie kindjes of droegen bij 3 jaar? Ik gok dat de dubbele maat 25/26 straks te klein is al het voorjaar in 2012 begint.
Mijn zoon heeft kleine voeten EN wij kopen schoenen die goed zitten (en dus niet te groot). Hij draagt maat 25 en gaat nu naar 26.. hij is net 3 geworden. Andere schoenen ik zeker passen maar Crocs is natuurlijk weer wat anders.
Mijn oudste dochter is eind juni 4 jaar geworden en heeft maat 25/26. Die heeft kleine voetjes. Ik zou geen schoenen op voorhand al kopen, omdat ze ineens een groeispurt kunnen krijgen.
Mijn jochie droeg bij 3 jaar maat 26-27. Maar ik zou het niet tever van te voren gaan kopen. Want soms gaat het in spurten en soms met pauzes.. Alleen voor weinig geld kun je de gok wel wagen
Mijn dochter had met 3 jaar mt22, dus daar heb je niets aan. Haar voeten zijn in een jaar maar 1 mt gegroeid. Ach als ze al van de winter blijken te passen gooi je ze op mp of je gebruikt ze als sloffen. Mijn dochter vindt crocs veel fijner dan pantoffels en om even door de tuin over het pad te lopen zijn ze ook handig.
mijn dochter heeft 24/25 , ligt er aan per schoenen. maar waarom nu al crocs kopen als je ze volgend jaar pas wilt gebruiken, dan kan je ze toch ook volgend jaar kopen , je weet nooit hoe ze gaan groeien.
Hier hadden maten 25 en 26.Maar waarom crocs kopen voor het volgend jaar?Die dingen kosten toch geen drol?
Gisteren net schoenen gekocht voor onze zoon van 3jr en 4 maand...maat(je) 28... Soms groeien zijn voetjes niet in 4/5 maand en soms wel 1,5 maat..geen touw aan vast te knopen zeg maar..
ik zou ze niet op voorhand kopen, maar ons dochter heeft maat 26. crocs weet ik niet,die draagt ze niet
Mijn dochter heeft maat 26 van schoenen en heeft crocs maat 6/7 dacht ik... ze is in juli 3 geworden. schoenen koop ik echt niet in het voren... voeten groeien heel anders dan de rest van het lichaam. Mijn zoon had bijv een jaar lang maat 38 en ging toen in 2 maanden naar maat 40/41...
De jongste is bijna 1.5 en zit nu op maat 22. Oudste had met 3 jaar maat 28 en nu al maanden 29. Gelukkig groeien ze niet zo hard meer.
woww wat een verschillen he! gisteren laarsjes gekocht en ze zit in maat 25/26 dus 26 gekocht maar dit model valt klein. agh we zien wel weer
en zo kreeg ik het advies van Amy-lynn haar orthopeed je kan beter 1 maat te groot kopen en er badstof zooltjes in doen. vandaag meet je voeten( maat 25 )volgende maand een groeispurt je kind trekt zijn teentjes in en loopt op te kleine schoenen met sandalen is dat wel te zien met laarsjes niet