hallo, Ben nu 11 weken zwanger en heb sinds een dag koorts. Gemiddeld 38,5 tot 39 graden. Kan dit kwaad voor de zwangerschap? heb nu 2 paracetemol genomen en neem er dadelijk weer 1. alvast bedankt voor jullie reacties groetjes Claudia
Hoi Claudie, geen idee of het erg kwaad kan. Je zou ff naar je vk kunnen bellen als je niet zeker weet. Beterschap!! xx sas
bedankt voor je reactie! Voel me inmiddels gelukkig weer iets beter en de koorts is wat gezakt dus dat is fijn! Groetjes Claudia
Dit vond ik toen ik ging zoeken op koorts en zwanger: Koorts in de zwangerschap Hoge koorts is bedreigend voor de zwangerschap. Vooral na de 32e week kan hoge koorts weeën veroorzaken. Bij hoge koorts is het dus zaak een koortsverlagend middel te gebruiken. Verder moet de oorzaak van de hoge koorts wordenen, raadpleeg dus je huisarts (een temperatuur van 38,5 C is geen hoge koorts). Koorts in de zwangerschap - Babyopkomst.nl Beterschap meis
Bedankt voor het opzoeken! Heb gelukkig nu beneden de 38,5...dus volgens mij is dat oke.... Groetjes Claudia