Overdreven!!?

Discussion in 'De lounge' started by mysteriousgirl1, Jan 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wilde even kijken in de webshop van Babypark naar t baby kamertje wat we op het oog hebben.. En toen kreeg ik deze melding.
    Overdreven of logisch?

Ik vind dit ECHT niet meer van deze tijd! Wie sluit nou zn webshop op zondag :(:(:(:(

Sorry moest ik ff kwijt :p

Attached Files:

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

Jul 28, 2012
    1,628
    29
    48
    Babypark is altijd gesloten op zondag inderdaad. Tja, ben ook van mening dat ze op die manier veel klanten/geld mislopen. De winkel hoeft niet open, maar vind het wel raar dat ook de webshop niet beschikbaar is. Ieder voor zich toch, of je op zondag aan het rondsnuffelen bent op internet. Zie niet in dat dit 'werk-gerelateerd' is.

3. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Hoezo niet meer van deze tijd? In deze tijd zijn er ook mensen die gelovig zijn en vanwege hun geloof zondagsrust houden. Ieder zijn ding.

4. Summer sun

Summer sun Bekend lid

Dec 14, 2013
    570
    1
    0
    Ik begrijp het ook niet maar toen ik zwanger was hoorde ik het ook. Ik heb begrepen dat ze daar in kesteren waar babypark is gevestigd zwaargelovig (met alle respect voor gelovigen) zijn dus naast geen tv op zondag ook niet hun site in de lucht gooien.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Daarom zou ik ook nooit iets bij hun kopen!
    Gelovig zijn oke maar als je al niet naar foto's mag kijken op zondag van wat hun te koop hebben staan,...???

6. mysteriousgirl1

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Ja maar het gaat om de webshop he Jongemama22, niet om de fysieke winkel. Want ik vind dat iedereen recht heeft op een vrije zondag om ermee te doen wat ze willen. Maar een webshop...

Ik heb zelf een webshop en ben niet christelijk, maar ik zou in dat geval eerder plaatsen dat er (desnoods) geen bestellingen en klantcontact mogelijk is, dan dat ik mijn shop dicht zou gooien...

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Ik heb er gewoon respect voor.

8. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik denk dat ze hun webshop dichtgooien doen omdat hun webshop op zondag open houden ook zien als 'werken'. Ik zou me er niet zo druk om maken, je kan er 6 dagen in de week terecht, dus die ene dag moet niet uitmaken. Ze zullen er vast klanten mee kwijtraken/mislopen maar dat is dan het risico wat ze willen nemen.

9. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Hun goed recht.
    Morgen weer een dag.

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Idd en daarbij, t is toch geen ramp?

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik vind het overdreven en denk dat het ze ook heel veel klandizie kost maar tis hun goed recht ja...

12. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Daardoor heb ik er dus juist nóg meer respect voor. Ze vinden hun principes belangrijker dan geld, geweldig toch, dat dat in deze maatschappij nog voor komt? Een maatschappij waar alles draait om geld verdienen, alles maar 24/7 moet draaien en men vooral zoveel mogelijk voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Dit bedrijf niet, zij hebben hun geloofsovertuiging, hun principes en verloochen dat niet. Geweldig vind ik dat. Of je die principes nou deelt of niet :)

14. rums

rums Niet meer actief

Och jee gaan we weer! Wie opent er keer een topic dat de Jumbo op zondag open is?
    Ik heb diep respect voor hun waarden en normen. Vind het heel goed dat de site dicht is op de zondag in deze gejaagde 24/7 economie.

15. mysteriousgirl1

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
  16. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Kan me er echt niet druk om maken. Genoeg dagen in de week en genoeg andere sites op zondag zelf.

17. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Alleen maar respect ervoor.
    Ik vind het overdreven dat ze hierdoor klanten mislopen. Het is pas sinds een jaar? Dat bijna alle winkels elke zondag open zijn. (Behalve in mijn dorpje dan daar zijn ze het al jaren)

18. Jax

Jax Lid

Dec 5, 2012
    79
    4
    8
    NULL
    NULL
    Leven en laten leven. Als die mensen zich daar nou fijn bij voelen, prima toch

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tja mij boeit t niet.

Dan winkel ik er of niet of ik wacht een dagje.

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Moeten ze zelf weten hoor, ik ga dan wel naar een andere winkel/webshop maar ze weten zelf vast ook dat meer klanten dat doen.

Share This Page