Overdreven!!?

Discussion in 'De lounge' started by mysteriousgirl1, Jan 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Hoho, stop! Nu ga je te ver! :pIk werk zelf in een winkel en noooo way dat ik 's nachts moet gaan werken!!!
    En denk niet dat dit gaat werken, want je kunt je geld maar een keer uitgeven toch..

2. Username

Username Niet meer actief

:(:(:( Geen geld uitgeven is geen geld uitgeven. De boel op die manier omzeilen is in mijn ogen echt hypocriet.
    Ik heb geen probleem met het geloof, wel met de manier waarop sommige mensen met het geloof omgaan.

En gesloten zijn op zondag, tja, mijn keuze is het niet. Krijg er ook een beetje het "hey zondaar!" gevoel van ;)

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,200
    35,912
    113
    Mee eens, vooral de laatste zin,

4. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ik zou me hier niet druk om kunnen maken. Moeten ze lekker zelf weten. Zou mijn schouders ophalen en op de eerstvolgende werkdag mijn bestelling plaatsen.

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik zal er om die reden dus ook niks kopen. Ik ben niet gelovig en mij maakt het niet uit wat een ander is of doet. Maar als ik op zondag wil winkelen, dan wil ik dat! Ik vind het nog al ouderwets!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,200
    35,912
    113
    Lekker schijnheilig zeg. Zelfde als wanneer mensen hun tv in de kast verstoppen, wie houdt je dan voor de gek zeg.

7. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ik vraag me trouwens af hoe het zit als je op zondag met spoed naar het ziekenhuis moet...

Kunnen deze gelovige mensen überhaupt werken in bijvoorbeeld een zorgverlenend beroep?

8. rums

rums Niet meer actief

Voor open doel schieten noemen ze dat ;)

9. rums

rums Niet meer actief

Natuurlijk kan dat. Ik ben gelovig en werk ook in de zorg. In een winkel werken of in de zorg werken zijn totaal twee verschillende dingen.

10. marietje85

marietje85 Bekend lid

Aug 2, 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    En juist die laatste zin is wat jij dus ook doet maar dan andersom. Jij dringt hun op om juist niet aan hun zondagsrust te mogen doen omdat een ander daar ook niet aan doet.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar in de zorg word op die zelfde zondag toch ook geld verdiend/uitgegeven?

Wat is dan het verschil tussen die 2?:)

12. angel229

angel229 Niet meer actief

+1
    Inderdaad de laatste zin!

13. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Pff, deze discussie is echt al 100x geweest ;)... Babypark heeft haar principes, prima toch? Als je het zo erg vind bestel je toch bij Prenatal/Baby-dump?

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Jahoor ;) Dat noemen 'we' werken der barmhartigheid :) en die zijn zeker toegestaan. Werk in de zorg is natuurlijk ook niet echt te vergelijken met met het werken in de winkel...

15. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ja nou er werd net uit gelegd dat je op zondag geen geld mag verdienen. Daarom vond ik het niet zo heel erg van elkaar verschillen.

16. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Omdat je wel voor anderen mag/moet zorgen op zondag

17. rums

rums Niet meer actief

Omdat een rammelaar halen of bananen halen op zondag niet noodzakelijk is.
    Mijn clienten uit de stront halen wel noodzakelijk is.

18. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Echte barmhartigheid vind ik dan dat je het als vrijwilligerswerk doet. Op zondag dan.

19. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Hier was de jumbo zelfs op 1ste kerstdag open... XD

20. rums

rums Niet meer actief

Hier ook. Snap niet dat je uberhaupt op 1e kerstdag nog inkopen zou moeten doen :$ maar ieder zijn meug

Share This Page