Overdrijf ik nu?

Discussion in 'De lounge' started by Stephanie20, Apr 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

hoe bedoel jij dat? (serieuze vraag hoor! :) )

2. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meis zolang jullie niet samenwonen heeft hij zich gewoon te houden aan de regels van zijn ouders. Ik vind het opzich best een goede oplossing... wat is er nou mis mee om met een matras op de grond te slapen? ik begrijp het niet zo allemaal.

Probeer je gewoon niet zoveel te ergeren aan dingen en wacht gewoon lekker af tot jullie samen een huissie hebben. kan je lekker doen en laten wat je zelf wil.

Liefs Shir

3. rahella

rahella Actief lid

Nov 19, 2007
    436
    0
    0
    ze is bang dat haar vriendje toch in bed zal kruipen.
    ;)

stephanie, jij hebt gelijk hoor, ik snap ook niet waarom jouw vriendje niet in de woonkamer kan slapen.bvb.ik zou ook niet echt fijn vinden als ik jou was.

4. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    bij zijn zus :confused: nou ik denk niet dat het haar daarover gaat ;)

5. rahella

rahella Actief lid

Nov 19, 2007
    436
    0
    0
    :) nou als dat het probleem niet is dan weet ik ook niet hoor.is de schoonzus jong en aantrekkelijk? :D :p :p :p :) meer informatie stephanie...

6. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

whaha. nou ik zal het persoonlijk niet zo leuk vinden als mijn vriend een week met 2 andere meiden in een huis woont haha.(missschien ben ik iets te jaloers :eek: ...)

7. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    het is ZIJN zus he.... ieuw Rahella ;)

8. rahella

rahella Actief lid

Nov 19, 2007
    436
    0
    0
    oooo jeee, hahaha, jij hebt gelijk , haha, ik dacht anders.hahaha, te snel gelezen.jeetje, de schoonzus is toch de zus van jouw vriendje...nou...zo zo...ik snao het probleem ook niet , heb jij iets tegen jouw "schoonzusje" stephanie? :)
    dan mijn antwoord is: JA. :)

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    nee hoor ik vind niet dat je overdrijft

ze hadden gewoon betere afspraken moeten maken en zij had niet gelijk ja moeten zeggen maar gewoon eerst alles thuis overleggen ook qua slapen

10. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Even ter verduidelijking zijn zusje is 15 jaar. Op zich valt ze best mee. Alleen jammer dat ze een mama en papa's kindje is. En met twee oudere broes van 25 en 23 jaar heeft zij natuurlijk veel voordeel.

Het probleem met de auto hebben we kunnen oplossen. Ik kom hem halen en breng hem terug. Nja mss dat ik wat overdreef maar zoals meerdere mensen zeggen, waarschijnlijk wat het DE druppel

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, fijn dat je dat inziet toch!
    Kan jij met een gerust hart naar Parijs....is veel leuker om mee bezig te zijn trouwens ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dit was ook het eerste wat ik dacht.

als jij toch in parijs zit dan kan je vriend toch in jou bed?
    Hoeft er niemand op de grond

13. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Kaatje85 : in principe zou dat inderdaad zeker kunnen maar ik vrees dat mijn vriend er maar wat verloren bij loopt zo alleen bij mij thuis zonder ik. Ik denk dat hij dan toch nog liever de grond verkiest.

Ik ben benieuwd of hij het gaat overleven met ipv 2 vrouwen nu 4 vrouwen in huis. Hij zal zich zeker bedreigd voelen :p

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou geloof dat ik het wel lekker zou vinden een weekje zo voor me zelf zonder 2 vreemden in huis en zonder mijn zusje op de slaapkamer haha

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Nou, je kunt hem een sleutel geven. En als hij het niet trekt, kan hij altijd nog kiezen voor je huis. En ach, waarom zou hij zich verloren voelen in zijn uppie in je huis? Zijn toch een hoop mensen die alleen wonen? Of woon je zelf ook nog thuis?

gr.

16. rahella

rahella Actief lid

Nov 19, 2007
    436
    0
    0
    hoezo jammer? de druppel? :) :p woont jouw 23/25 jarige vriend nog thuis bij zijn ouders? en hij klaagt dat hij een paar dagen op de grond moet slapen? :( .zijn zusje is 15 NATUURLIJK heeft ze veel voordeel.op zijn 23/25 moet hij maar zorgen dat hij zijn eigen kamertje heeft/bed/fiets of auto en niet boos worden op zijn klein zusje...of omdat hij een auto van zijn ouders niet krijgt. :(
    :confused:

17. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Oooh, het is ZIJN zus :D nee vergeet mijn reactie dan maar!

18. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Goeiemiddag Thunderangel...... ;)

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahaha

Share This Page