Overdrijf ik?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Red roses, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red roses

Red roses Lid

25 jan 2009
    9
    0
    0
    Hoi sinds de zwangerschap merk ik dat ik negatiever over dingen denk dan ze zijn vandaar de titel ;)

Het verhaal:
    M'n vriend word langere tijd gestalkt door een meisje dat hem leuk vind
    (kende haar voordat hij mij kende, daar kan ik wel mee leven)

Nu belt hij dus blijkbaar haar ook op (om weet ik veel wat voor reden)
    en kon ik het telefoongesprek lekker volgen :rolleyes:

Ik ben nu (los van de andere dingen die hij gedaan heeft) nu echt helemaal klaar met hem of vinden jullie dat ik te overhaast en gevoelig reageer?

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    je hebt het over los van de andere dingen die hij heeft gedaan.......

3. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Voor mij zou dit alleen al reden genoeg zijn om er een punt achter te zetten. En als er dan ook nog 'andere dingen' in het spel zijn......... Tja. Ik oordeel misschien snel, je berichtje is verward, maar zodra de woorden 'andere meisjes/vrouwen' in één zin worden genoemd, zou ik er klaar mee zijn. Sorry en sterkte!

Liefs
    Esther

4. Red roses

Red roses Lid

25 jan 2009
    9
    0
    0
    O nee niks wat hiermee te maken heeft hoor. Hij gedroeg zich lange tijd gewoon als een hork. Heeft dat dan zelf door beledigd en ziet dat ik dan boos en en gaat vervolgens dan een poos slijmen. (maar ik bedoel gewoon dit komt er weer bovenop)

5. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    je zegt wel van dat je de telefoongesprekken kon meeluisteren maar waar gingen die dan over... mijn !ex! was ook zo`n eentje die alleen maar aan seks dacht... maakte niet uit met wie... ik mocht niet eens aan zijn mobieltje komen dan werd hij al gek. hij vroeg vriendinnen van mij uit toen ik nog met hem had ( vriendinnen wouden gelukkig niet ) maar ik heb me ogen geopent.. in het begin zag ik niet dat hij zo was verblind door de liefde, maar ben blij dat ik het nu doorheb en van hem af ben, maar ik zou zeggen oordeel niet te gauw over hem je weet het nooit zeker
    sterkte

6. 4days

4days Niet meer actief

Van de andere kant, hij LIET je wel meeluisteren, en heeft dus niets te verbergen. Aders zou hij er wel geheimzinniger over doen. Ik persoonlijk zou denk ik meer moeite hebben met het feit dat hij zich als een hork gedraagt, en jou beledigd!

Het kan trouwens goed zijn dat je door de hormonen alles net een tikkeltje erger vind dan normaal. De meeste vrouwen zijn wat emotioneler als ze zwanger zijn.

Maar wat je ook doet, ik zou er wel heel goed over nadenken en vooral geen overhaaste beslissingen nemen. Nu je zwanger bent ben je niet alleen verantwoordelijk voor jezelf, maar ook voor jullie kindje. Heel veel succes ermee!

7. r0x

r0x Lid

8 feb 2009
    17
    0
    0
    Nou ik vind dat als hij weet dat het jou pijn doet. En dat je het niet leuk vind. En dan tog nog steeds contact zoek die het helemaal niet waard is. Hij vertelt misschien aan joudat hijw ord gestalkt. Maar als hij zelf ook opbelt. Is het geen stalken hoor.

8. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik zou er in eerste instantie iets van zeggen en duidelijk maken dat je hier niet van gedient bent.

Het verhaal van Margot lijkt op die van mij en mijn !ex!
    Alleen maakt emijn ex het een graadje erget... En hij ve telde aan vrienden van mij dat wij een 'open' relatie hadden. En dus dook hij met jan en alleman in bed..

Maar goed...

9. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    zou je niet eerst even een goed gesprek met hem aan gaan?
    je ben zwanger dus ik zou er niet zo snel een punt achter zetten.
    je kan hem eventueel voor de keus zetten.
    dan weet je zef ook waar je aan toe ben.

succes!

Deel Deze Pagina