Overdrijf ik?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by maggie100, Oct 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

May 19, 2012
    809
    7
    18
    Het is inderdaad een tikje overdreven, maar meid reken dat jezelf niet aan! Waar ik allemaal mee heb gezeten toen ik hoogzwanger was! Die hormonen kunnen je heel anders doen laten voelen. Over een tijdje lach je er vast om. Geniet nog even lekker van je laatste weekjes zwanger zijn en heel veel succes met bevallen dadelijk. :)

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ik vind het ook overdreven. Had je dan gewild dat ze je snachts op zouden bellen van ze is wakker en wilt niet meer verder slapen alleen? Ik vind dat haar opa en oma het goed opgelost hebben! Het zijn toch geen vreemde en je kindje sliep weer lekker verder. Het is juist een goed teken.

3. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik sluit me aan, het is wat overtrokken. Ik vind je schoonouders echt niet buiten hun boekje gaan. Wees blij dat ze allemaal een fijne nacht hebben gehad joh.

En dat plassen en poepen op het potje, waarom wil je dat niet? Ze is er blijkbaar aan toe?

Hier gebeurde zo veel voor het eerst waar ik niet bij was, maar bij de gastouder. Het zij zo.

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Behoorlijk overdreven reactie vind ik, heb eigenlijk een beetje medelijden met je schoonouders die toch hun best hebben gedaan voor jullie kindje.

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Ja, je overdrijft. Ik zou jou niet als schoondochter willen als je zo zou doen, om gek van te worden.

Ik zou met de punten die jij noemt geen problemen hebben.

6. Username

Username Niet meer actief

Om dit soort dingen nou te zeggen, dat vind ik persoonlijk niet nodig. Ze is zwanger, we weten allemaal dat je soms met dingen kunt zitten waar je je anders niet druk om zou maken. Met een opmerking als deze maak je het niet beter...

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Het is gewoon mijn mening, ik zou iemand die zo doet niet kunnen waarderen. Ik ben toch zelf ook zwanger, maar dat is geen excuus voor alles..

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

May 12, 2011
    1,318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is dit nou voor een reactie?! Beetje overdreven! Dat jij er geen problemen mee hebt met deze punten en ik toevallig wel (en inderdaad wat emotioneler reageer dan normaal) wil nog niet zeggen dat jij een betere schoondochter ofzo bent hoor!

Het is duidelijk dat de meerderheid vind dat ik overdreven heb gereageerd... Mijn man en ik vinden het nog steeds geen prettig idee maar goed het is gebeurd. We weten het voor de volgende keer en dan zullen we dan wel zien hoe het gaat. Mijn schoonmoeder doet haar best en mijn dochter heeft er reuze naar de zin en is dol op dr oma dat is wat het belangrijkste is!

Wat mij betreft mag het topic op slot!

9. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

May 12, 2011
    1,318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik het normaal gesproken nooit als excuus!! Ik merk wel dat ik nu gewoon emotioneler ben dan normaal dat is gewoon de waarheid!

10. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Het zullen bij jou ook wel de hormonen zijn! Want nu ben jij degene die overdrijft!

11. Sempje

Sempje Niet meer actief

Zo is dat! Het is bij opa en oma natuurlijk ook gewoon net niet zo vertrouwd voor haar als thuis. Ik denk dat je dochter zich bij hun aanpak veilig en vertrouwd heeft gevoeld en dat ze daar ook baat bij had. Het is ook even gek, om midden in de nacht wakker te worden in een relatief 'vreemde' omgeving. Denk dat een kind dan ook anders kan reageren dan thuis.

Verder ben ik het om eerlijk te zijn met de meerderheid eens. Maar goed, hormonen zijn nou eenmaal niet altijd een vrouw haar beste vrienden he? ;)

12. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

May 12, 2011
    1,318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even als echt mn laatste reactie! Mn man heeft nog even zijn moeder opgebeld. We willen niet dat ze een rot gevoel heeft. Dus we hebben aangegeven dat ze zich niet druk moet maken en dat ik iets emotioneler heb gereageerd dan nodig is. Dat vond ze wel erg fijn om te horen!

13. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Goed zo! Want ze hebben echt juist echt hun best gedaan voor je kleintje... Ze hebben ervoor gezorgd dat ze zich midden in de nacht veilig voelde, en dat is precies wat ze moet voelen bij een oppas... En anders zou je nooit meer wegkunnen, dat is toch ook niet je bedoeling, denk ik zo..

14. tuc

tuc Niet meer actief

altijd een gevaarlijke vraag zoiets;)...zeg alvast dat ik de andere reacties nog niet gelezen heb en reageer op jouw openingspost. Nee ik vind niet dat je overdrijft, dat oma er met in slaap vallen bijgebleven is vind ik prima, maar s nachts tussenin..nee daar zou ik ook niet blij mee zijn. Wij doen dat zelfs als ouders niet omdat ik het gevaarlijk vind. Dus ik zou zeker niet willen dat opa en oma dat deden. Met het potje...ik vind ook dat je zoiets even overlegd of vraagt, tis best een intiem ding voor sommige kinderen.

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Wat fijn dat je dochtertje lekker veilig door heeft kunnen slapen en dat jullie niet midden in de nacht eruit hoefden. Mijn zoontje heeft ook al een paar keer bij mijn ouders in bed geslapen omdat hij 's nachts wakker werd en in paniek was.
    Ik denk dat je je toch even in de behoefte van je dochtertje moet verplaatsen.

16. tuc

tuc Niet meer actief

o haha zie dat het mosterd na de maaltijd is nu ik de rest gelezen heb...zie dat ik 1 van de weinigen ben. Nee blijf erbij, ik zou ook boos geworden zijn, en ben niet zwanger;)

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    oh, lees nu je laatste post. Fijn dat je het zo kunt zien.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    nou tuc dan ben je niet de enige hoior ;)

ik vind ook niet dat je overdrijft hoor ts. Ikzelf moet er absoluut niet aan denken dat mn zoontje bij mijn so in bed tussenin slaapt.. (maar goed ik heb al wel een geschiedenis vanaf de zwangerschap met sm gezien zij zich zo gedroeg dat ze mij het evoel gaf dat ze mijn zoon als haar kind zag) en potje heb ik ze onlangs ook heel duidelijk gemaakt dat ik dat zelf eerst wil oefenen en dan pas zij (gezien zij dus ook alles allang klaar heeft staan)

19. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,246
    681
    113
    Ik had al eerder gereageerd en hier ook 1 die niet vind dat ze overdrijft! Maar goed wij zijn hier 1 van de weinigen en ts heeft het al opgelost dus dat is fijn voor der!

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als je dat wilt, moet je dat altijd even melden via het verkeersbordje rechtsboven... ;) Gaat namelijk niet zomaar vanzelf als je dat in een topic even roept ;)

Fijn dat het opgelost is :)

Share This Page