Overdrijf ik?

Discussie in 'De lounge' gestart door suus1983, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja suus ik snap je maar dat komt ook omdat ik hier dus wel die keuze heb gemaakt dat ze beter af zijn zonder hun oma.

Sterkte en ik weet hoe moeilijk dit kan zijn en hoeveel tijd en energie je hieraan kwijt kan zijn.

Ik ben iig blij dat ik nu de rust gevonden heb en hier was het voor de kinderen dus idd beter dat er geen contact meer was.

Ik denk dat het ook moeilijker is te begrijpen allemaal voor mensen waarbij het contact tussen familieleden wel allemaal prima is.

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dit lijkt mij ook het meest logische.

En juist omdat het al zo lekker botert tussen schoondochter en schoonouders wordt er nu van een mug een olifant gemaakt en bijna aangenomen dat schoonouders het nog express doen ook!

Ik weet niet hoe groot de familie van TS haar man is, maar als je met elke verjaardag rekening moet gaan houden kun je nooit eens weg wanneer je zelf een favouriete periode in gedachte had.

Mijn vader is ook geen opa waar zijn wereld om de kleinzonen draait en alles daarvoor moet wijken. Hij heeft ook zijn eigen dingen en dat is prima. Als hij op bezoek komt dan is het fijn en hebben ze de grootste lol.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Mijn opa en oma zijn ook wel eens op vakantie geweest tijdens mijn verjaardag of de verjaardag van 1 van mijn broers of zussen.

So what? :)

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik snap wel dat dit een beetje de druppel is, maar zou me er ook niet druk om maken en lekker de verjaardagen vieren met mensen die je wel graag om je heen hebt :)

Misschien ook wel een startsein om het contact rustig een beetje te laten afkoelen?

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik weet niet of je alle berichten hebt gelezen? Maar de aanname dat ze het expres doen is niet zo gek hoor. Oh en een heel kleine familie. Met schoonvader zijn familie is geen contact meer. Schoonmoeders vader is er nog, haar broer en haar zus, zij hebben verder geen kinderen. Mijn kindern zijn in elk geval de enige kinderen in de familie.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Man heeft gebeld en aangegeven dat we het wel dat weekend vieren. Als ze willen zijn ze een week later wel welkom. Dat gaan ze nog even overleggen met zijn tweeën.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nou goed opgelost toch :) Veel plezier!

8. tuc

tuc Niet meer actief

veel plezier...geniet van de verjaardagen.

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik zou zoiets hebben van dan kom je lekker niet. Wil je ook niet een week later komen omdat het dan al gevierd is, jammer de bammer dan kom je niet. Hun verlies.

Zolang ze niks kwetsend zeggen over jou, je man of je kinderen zou ik bezoek ook niet tegen houden, maar zelf zou ik er geen moeite voor doen dat is je mans taak dan.

Sommige mensen zijn nou eenmaal zo, en helaas kan je er niks aan veranderen. Luisteren doen ze toch niet.

Overigens had ik haar al van Facebook gegooid en geblokkeerd zodra ze dat soort kinderachtige dingen zou doen, daaf ben ik niet van bedient en hoef dus geen FB-vriendjes te zijn.

Deel Deze Pagina