1 (één, uno, one) oordopje?

Discussion in 'De lounge' started by Aylen, May 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylen

Aylen Niet meer actief

Weet iemand van jullie of ze ook enkele oordopjes verkopen (in ear headphone) en zo ja, waar? Is er een speciale naam voor? Want ik krijg ze niet gegoogled...

Ik wil dus een kabeltje met slechts 1 dopje eraan. Ik ben toch volledig doof aan mijn rechteroor en bij het sporten bungelt dat ding er maar bij... en ik vind het niet fijn om het andere dopje in mijn dove oor te proppen, dat voelt vervelend.

Alvast dank!

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Kan je hem er niet afknippen of doet die andere het dan ook niet meer?

3. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

Oct 23, 2011
    714
    0
    16
    Ik wou net hetzelfde typen Mavi Derya...

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

#4 Aylen, May 25, 2014
    Last edited by a moderator: May 25, 2014

Thanks!! Daar kan ik wat mee!

En nee, je kunt niet altijd de 2e eraf knippen helaas. Soms doet hij het dan niet meer. Bovendien zijn gewone oordopjes sowieso niet handig want veel muziek is in stereo en als je maar aan 1 oor hoort, hoor je dus maar de helft.

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Pff ik krijg alleen maar Amerikaanse bedrijven gevonden die het verkopen. De verzendkosten zijn dan gewoon het dubbele van de aanschafprijs en dan kan ik er nog weken op wachten ook... Als iemand van jullie nog een Nederlandse leverancier hiervoor vindt, dan lees ik dat graag.

6. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Je hebt wel van die dingen waar je ook mee kan bellen tegelijk. Zo'n headphone. Ze zijn wel wat duurder denk ik maar ik ben dan zo'n doemdenker en denk dan...
    Als je helemaal doof bent aan 1 oor en je hebt in t ander oor muziek dan hoor je toch geen verkeer, telefoon of "gevaar" als je aan t rennen bent :)

Dus als je zo'n headphone ding, moet je wel.muziek via telefoon denk ik, op hebt en er is gevaar dan kan je wel handsfree bellen :D of is dat heel gek gedacht zo om 6 uur s ochtends haha? ;)

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    #7 SushiLover123, May 26, 2014
    Last edited: May 26, 2014
    Als je eenmaal een merk en type hebt gevonden, kun je het beste daarop googlen.

Had je deze (Amerikaanse) site al gevonden?

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ja, die had ik inmiddels gevonden maar daarvan zijn de shippingkosten te hoog en de tijd te lang naar mijn zin.

Ik heb ondertussen iemand op marktplaats gevonden die ze ook levert, dus wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. Bedankt voor het meedenken! :)

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

Mijn enige "goede" oor is ook slechthorend, dus ik hoor het verkeer wel vaker niet :p

Ik kijk gewoon goed rond :)

10. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Zoek op "mono" oordopjes/oortelefoon etc. iig met mono ervoor. Ik heb er een paar gevonden (op conrad.nl) maar heb niet heel goed gezocht, dus er zullen er meer zijn.

11. Aylen

Aylen Niet meer actief

Dat is niet waar ik naar op zoek ben, maar toch bedankt voor het meedenken!

12. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
  13. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet niet waar je je muziek mee afspeelt maar misschien zo een bleutooth oortje? ik kan er via mn telefoon wel muziek mee afspelen.

Share This Page