Weet iemand van jullie of ze ook enkele oordopjes verkopen (in ear headphone) en zo ja, waar? Is er een speciale naam voor? Want ik krijg ze niet gegoogled... Ik wil dus een kabeltje met slechts 1 dopje eraan. Ik ben toch volledig doof aan mijn rechteroor en bij het sporten bungelt dat ding er maar bij... en ik vind het niet fijn om het andere dopje in mijn dove oor te proppen, dat voelt vervelend. Alvast dank!
Thanks!! Daar kan ik wat mee! En nee, je kunt niet altijd de 2e eraf knippen helaas. Soms doet hij het dan niet meer. Bovendien zijn gewone oordopjes sowieso niet handig want veel muziek is in stereo en als je maar aan 1 oor hoort, hoor je dus maar de helft.
Pff ik krijg alleen maar Amerikaanse bedrijven gevonden die het verkopen. De verzendkosten zijn dan gewoon het dubbele van de aanschafprijs en dan kan ik er nog weken op wachten ook... Als iemand van jullie nog een Nederlandse leverancier hiervoor vindt, dan lees ik dat graag.
Je hebt wel van die dingen waar je ook mee kan bellen tegelijk. Zo'n headphone. Ze zijn wel wat duurder denk ik maar ik ben dan zo'n doemdenker en denk dan... Als je helemaal doof bent aan 1 oor en je hebt in t ander oor muziek dan hoor je toch geen verkeer, telefoon of "gevaar" als je aan t rennen bent Dus als je zo'n headphone ding, moet je wel.muziek via telefoon denk ik, op hebt en er is gevaar dan kan je wel handsfree bellen of is dat heel gek gedacht zo om 6 uur s ochtends haha?
Als je eenmaal een merk en type hebt gevonden, kun je het beste daarop googlen. Had je deze (Amerikaanse) site al gevonden?
Ja, die had ik inmiddels gevonden maar daarvan zijn de shippingkosten te hoog en de tijd te lang naar mijn zin. Ik heb ondertussen iemand op marktplaats gevonden die ze ook levert, dus wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. Bedankt voor het meedenken!
Mijn enige "goede" oor is ook slechthorend, dus ik hoor het verkeer wel vaker niet Ik kijk gewoon goed rond
Zoek op "mono" oordopjes/oortelefoon etc. iig met mono ervoor. Ik heb er een paar gevonden (op conrad.nl) maar heb niet heel goed gezocht, dus er zullen er meer zijn.
Misschien staat hier iets tussen? Single-Sided Deafness (SSD) | Eenzijdige doofheid | Bone-Anchored Hearing Aid (Baha & Ponto)
ik weet niet waar je je muziek mee afspeelt maar misschien zo een bleutooth oortje? ik kan er via mn telefoon wel muziek mee afspelen.