Overdrijf ik?

Discussie in 'De lounge' gestart door Catheny, 3 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Die woont vast nog bij dr ouders.
    Meer reden om in het huis te blijven zitten.

2. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Wat verdrietig :cry:

Niet dat het helpt, maar dat gaat natuurlijk nooit lang duren. Die hebben 0,0 met elkaar gemeen en zitten in zodanig andere levensfase dat ze heel rap uitgekletst zijn. Daarbij heb je kans dat zij al aan kinderen denkt, terwijl hij daar blijkbaar niet meer op zit te wachten.

Sterkte meis. Wat een verschrikkelijke nachtmerrie ben je in terecht gekomen.

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    :eek::cry:
    Wat een krotekoker...inderdaad van het padje af.
    Heel veel sterkte, en laat je niet kisten, heb je een vriendin of familie die je kan steunen en bijstaan in het hele verhaal?

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Het was te verwachten dat hij een ander had, met de rare sprongen die hij maakte kon dat niet anders.
    Dikke kans ook dat het meisje niet weet dat hij nog getrouwd is en kinderen heeft.
    Weet die vriendin van je niet meer te vertellen? Ik zou

5. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Wat een klootzak maar hij laat nu duidelijk zien dat het toch een lul is dat is het lichaamsdeel waar die blijkbaar mee denkt , Hoe naar dan ook hoop ik dat omdat het nu duidelijk is dat hij niet in de war is en een rare sprong maakt maar dus gewoon bezig is met een ander zo vlak nadat hij een gezin groter heb laten worden dat het makkelijker is over hem heen te komen en de hoop weg gaat.

6. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    :eek::eek::eek::eek:

Jeetje meid, mijn mond valt open van dit topic. Hij is echt helemaal in de war, wat een vreselijke beschamende en voor jou verdrietige situatie dit. Wat een rare sprongen maakt die vent. Dan denk je dat je iemand kent....

lies276 vindt dit leuk.
  7. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

En dan denk je dat je iemand kent idd. Schandalig om je vrouw zo te behandelen en dan ook nog eens nu ze net is bevallen.
    Ts schakel een advocaat in! Zorg ervoor dat die dropl*l het huis uit gaat. Jij en jouw kinderen staan nu op nr1.

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat een........

Mijn man zijn collega had soortgelijke streken baby'tje was nog niet geboren en hij had al een ander via internet. We zijn nog op kraamvisite en al geweest en net daar na gingen ze naar een buitenklus waar hij begon met opscheppen over zijn scharrel. Op dat moment heeft mijn man gezegd niks meer met hem te maken te willen hebben en niet veel later kwam zijn vrouw er achter.

Denk dus dat bij jou man dit ook al langer speelt klink een beetje gelijk als die kloteviool van een collega van mijn man.

9. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Ga ik ook proberen maar feit is dat ik ook niet kan blijven financieel.
    We hebben een mediator maar ik weet niet of ik daar verder mee ga komen op dit moment.
    Wel weet ik dat ik na dit bericht een enorme vechtlust heb gekregen.

chrystel73, Zara75, maaike3 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Dank je wel voor de steun en tips, ik voel me echt gesterkt.

miloena, MamaZijnIsDeBom, maaike3 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik denk dat je er eerst voor moet gaan zorgen dat jij degene bent die met jullie kindjes in het huis blijft. Financieel kom je er ook wel. Er bestaan allerlei toeslagen plus dat hij mee zal moeten betalen aangezien hij mede eigenaar is. Zal hij natuurlijk niet mee akkoord gaan maar gelukkig heeft de bank daar geen boodschap aan.
    Normaal gesproken ben ik niet zo van de vechtscheidingen maar aangezien het hem overduidelijk niet zo veel kan schelen wat er met jou en de kinderen gebeurd zeg ik pak hem waar je hem maar pakken kan! Hij wil het toch zo? Nou dikke prima.
    Uiteraard zet je je kinderen daar niet voor in en zorg je er voor dat ze hier zo min mogelijk van meekrijgen maar op financieel gebied zou ik nergens afstand van doen. Denk dus aan gedeelde hypotheeklasten, kinderalimentatie, partneralimentatie mochten jullie getrouwd zijn..gewoon alles, de hele reutemeteut.

12. MDK

MDK Bekend lid

6 mei 2015
    644
    375
    63
    Vrouw
    Hopelijk helpt die vechtlust om ‘goed uit de strijd te komen’... want jeetje wat een soap!!

Ik heb er niet veel verstand van en er zijn hier vast dames die je beter kunnen adviseren... maar volgens mij is t zo, dat zo lang de scheiding nog niet officieel is uitgesproken / ondertekend enz en het huis niet verkocht oid, dan zijn jullie beide eigenaar zijn en dus ook gezamenlijk verantwoordelijk voor de kosten. Dus tot die tijd lijkt me dat de betaling van die kosten op dezelfde manier blijft geregeld als tot nu toe steeds is gebeurd. En mij lijkt niet dat degene die het meeste geld inbrengt dan ook als vanzelfsprekend nu in t huis blijft, maar degene die het het hardste nodig heeft. Volgens mij zijn dat de kinderen. En gezien de leeftijd van jullie kinderen (en de situatie) lijkt t mij het beste als jij bij de kinderen blijft... maar goed, ik vraag me af of er op dit moment ruimte is in het hoofd van je ex voor logisch verstand en redelijkheid ed :(

lies276 vindt dit leuk.
  13. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Nou zo'n laffe hond verdien jij dus echt niet. Wat laag van hem. Heel veel sterkte en een dikke digiknuf

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Het is lang niet overal zo dat een scheiding geen reden voor urgentie is. Hier heb je dan binnen een paar maand een huis toegewezen. Ook als je voorheen niet ingeschreven stond.

15. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ik ben een stille meelezer maar wil je graag een hart onder de riem steken. Wat ben jij een enorm sterke vrouw. Het is zo niet verdiend dat je nu in deze situatie zit. Kop op en zoek goed uit waar je allemaal recht op hebt. Zorg voor hulp en laat je niet uit het veld slaan. Ik zou een advocaat zoeken om jou en je kinderen juridisch zo goed mogelijk bij te staan. Heel veel sterkte!

lies276 vindt dit leuk.
  16. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Hier geen urgentie.
    Ik denk dat ik een voorlopige voorziening aan ga vragen.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Pff dat is balen. Maar jij hebt nog altijd meer recht om in je huis te blijven wonen nu he?

18. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Echt, WTF :eek: Ik vind het echt zó naar voor je, dan denk je dat je alles op de rit hebt in je leven en dan haalt hij ineens alles overhoop én heeft nog een nieuwe vriendin. Ik hoop voor je dat jullie samen tot een goede oplossing kunnen komen, maar ik snap ook heeeeel goed dat hoe erger dit word, hoe minder credits hij heeft.

Hebben jullie al met de mediator gesproken? Hoe was dat? Heb je een advocaat voor jezelf?

Heel veel sterkte voor jou iig!

19. Melief

Melief Niet meer actief

Och jeetje, dit moet de mooiste en tegelijk heftigste tijd zijn met een kleintje erbij. Ongelofelijk wat je nu voor je kiezen krijgt, heel veel sterkte!!

20. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Ook een stille melezer hier en jaren geleden gescheiden van mijn ex (zonder kinderen toen gelukkig, wel een koophuis). Als hij zich duidelijk alleen met zijn eigen belang bezig gaat houden dan heb je niks aan een mediator. Regel zo snel mogelijk de voorlopige voorzieningen, als hij zich nu ineens bedenkt dan kan hij morgen weer bij jou en de kinderen intrekken, want er ligt niks vast nu! Jouw prioriteit is nu jouw belangen behartigen en die van de kinderen. Mocht hij bij zijn positieve komen en er is eventueel nog iets te redden, kan dat ook als er voorlopige voorzieningen zijn. Zonder die voorlopige voorzieningen blijft er weinig ruimte voor jouw behoeften over als hij alles maar kan doen hoe zijn wind dan waait. Het enige belang van hem wat voor jou nu nog mee hoeft te tellen is dat hij de vader van de kinderen is en blijft, verder mag je hem in zijn sop gaar laten koken hoor!

Heel veel sterkte de komende tijd en houd die vechtlust vast om er voor iedereen zo goed mogelijk uit te komen!!!

lies276 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina