Het is even geleden maar ik ben er weer even voor een update. Het is geen ideale situatie maar ik heb het gebruiksrecht van de woning tot ik iets heb gevonden voor mezelf en mijn meiden. Hij gaat het uiterste betalen aan alimentatie. Hij gaat mij meer betalen dan de verkoopwaarde vanwege zijn motoren. Waarschijnlijk koopt hij het huis en blijft hij hier. Vind ik prima omdat mijn dochter dat heel graag wil. Mijn kids komen op 1 en alle beslissingen die ik maak, ook omtrent de scheiding denk ik altijd kids first. Ik ben er de laatste weken achter gekomen dat ik sterker ben dan ik dacht. Meneer woont al samen met zijn meisje van 23 in Eindhoven.
OMG wat een kansloze man. Ik hoop dat hij een betere vader is als echtgenoot! Goed dat je jezelf sterk voelt! Zet dat door,
Wat een sterke vrouw ben je. Aan die lamlul ga ik geen woorden vuil maken. Dat beetje aandacht is al te veel. Goed dat je je kinderen op nr 1 zet. Denk ook aan jezelf. Want jij moet voor hun zorgen. Wat heb jij nodig? Sterkte!
Wat doe je dat ontzettend knap! Je bent vaak sterker dan je denkt.. als het maar om je kids gaat, kun je heel veel aan. En wat een rare sprongen van je ex.. laat maar even gaan. (Mijn ex deed ook zo raar toen) Trekt hopelijk wel weer bij en dan hoop ik dat jullie weer samen door 1 deur kunnen voor de kinderen. Je bent een sterke vrouw, jij komt er wel!
Ik heb veel bewondering voor je. Je bent enorm sterk! Wat enorme kl**tzak! Jij en je meiden verdienen 1000x beter! Jammer dat ik niet weet hoe hij en zij eruit zien, anders zou ik het niet erg vinden om ze tegen te komen en wat te zeggen. (Woon in Ehv)
Heel veel sterkte. Wat een sterke vrouw ben jij. Ik kijk al uit naar je berichtje waarin meneer beseft dat het 23 jarig poepke niets voor hem was en hij met hangende pootjes terugkomt. Gaat uiteindelijk toch gebeuren want gras is altijd groener aan de overkant.
Goed geregeld zo! Natuurlijk ben je sterker dan je denkt beetje vertrouwen hebben hoor in jezelf jij komt er wel!