Ik heb jet topic even teruggelezen. Maar wat een wending zeg. Wat een enorme klote situatie zit je. . Ik hoop oprecht dat hij gewoon even niet weet wat te doen en het teveel vindt een nieuwe baan en een 2e kindje. Het is natuurlijk geen excuus. Zorg goed voor jezelf en vraag hulp! Sterkte en een hele dikke knuffel!
Heel apart, wij doen dingen in overleg, soms ben je niet blij met dingen maar gun je het de ander. In dit geval 1 dag carnaval en als hij nou heel veel plezier had gehad en hem echt heel goed heeft gedaan in overleg eventueel langer. Carnaval is geen uitzondelijke situatie dat een moment van je leven is wat niet over een jaar kan bijvoorbeeld tickets voor een of ander voetbalwedstrijd wat mega belangrijk is zoals een if andere kampioenschap. (Ben geen voetbalfan of fan van carnaval dus je man heeft al een achterstand hahahaha)
Bah wat naar. Hopelijk gooit hij niet de handdoek in de ring, maar wil hij nog vechten voor jullie gezinnetje. Veel sterkte gewenst.
Och jee... wat ontzettend k. Net bevallen en een vent die het na 19 jaar niet meer weet. Veel sterkte!
Jeetje wat een bericht! En wat ik tegen je man zou willen zeggen, dit is wel een heel slecht moment om een grote beslissing te nemen. Alles staat nu even op zijn kop, en ja dat is heftig, maar de storm gaat binnenkort echt wel weer liggen. De regeldagen en huilweken gaan voorbij, jouw hormonen komen tot rust en je lijf gaat herstellen, hij vindt zn draai in zn nieuwe werk en de oudste went aan de situatie. En daarbij juist omdat jullie midden in die storm zitten, moet hij zijn gevoelens maar even opzij zetten, hij is nu gewoon even nodig thuis. Zolang jullie elkaar niet de tent uitvechten, moet hij er maar gewoon het beste van maken de komende maanden, en dan kijken waar jullie staan.
Oh bah ik lees net de wending. Ik hoop dat je man geen overhaaste besluiten neemt. Het is voor iedereen wennen
Wtf. Drie weken nadat je samen een kind heb gekregen. Hopelijk wil hij praten met je over wat er met hem gebeurd en kunnen jullie elkaar steunen.
Woooow meis wat een deksel op je neus wat heftig!!! hij is je op zn minst wel een uitleg/ gesprek verschuldigd. En onvoorstelbaar dat hij hierdoor ontvlucht en bij een vriend tijdelijk gaat wonen, onvoorstelbaar. Had hem toch vriendelijk gevraagd jou eerst te helpen en kijken hoelang dat lukt! Geen ander in het spel? heel veel sterkte
Wat verschrikkelijk. Ik heb ergens gelezen dat je binnen 1000 dagen (3 jaar) na de geboorte van een kindje geen beslissingen moet willen nemen mbt je relatie. Als hij al eerder twijfelde zou ik me af vragen hoe lang dan? Ik hoop dat je goed contact hebt met je familie en jou kunnen steunen en verzorgen in deze rotsituatie.
Sorry ik vind hem nu echt een klootzak. Je pas bevallen vrouw en 2 kleine kinderen/baby achterlaten om zelf ff na te denken over wat je wil??!!! Als je al zolang twijfels hebt, had die twijfels bij je gehouden totdat je vrouw genoeg gesterkt is om je zelf de deur uit te trappen. Respectloos en zwaar egoïstisch dat hij uitgerekend nu hier over na wil denken bij vrienden, want ja het leven draait alleen maar om hem. Boehoe. Heel veel sterkte. Je kan meer hebben dan je denkt. Het gaat echt goed komen met jou en je kinderen. Vertrouw op jezelf!
Als ik die vriend was, zou ik hem echt naar huis sturen. Ben jij nou helemaal gek!? Hij heeft zijn verantwoordelijkheid gewoon te nemen. Je kan je pas bevallen vrouw toch niet alleen achterlaten met kind en pasgeboren baby?!
Dit... Ik vind het ook wel erg makkelijk van hem. Oh ik ga even nadenken wat ik wil... Kom op, je vrouw is net bevallen en er zijn 2 kleine kinderen in het spel. Zet je ego opzij en neem je verantwoordelijkheid
Precies dit. En dat gefeest snap ik ook niks van. Wat moeten wij vrouwen dsn wel niet Als ik me bij tijden zo zou gedragen als mijn man weleens gedaan heeft ben ik een slechte moeder eant dan laat ik mijn kinderen achter maar een man moet gewoon door kunnen feeeten? Terwijl vrouw net bevallen is, herstellende is en nog een ouder kind heeft lopen? Ik snap dat echt niet hoor. Ik hoop dat je lieve vrienden en familie om je heen hebt die je helpen en kunnen ondersteunen in deze bizarre situatie.
Ik ben het volledig met je eens! Maar de meeste mannen zijn heel makkelijk en gaan zich niet bemoeien met andermans interne problemen. Ik had als TO zijnde trouwens de eer aan mijzelf gehouden en de relatie verbroken. Advocaat in de hand en zaken op papier gezet voor de verdeling en alimentatie. Iemand die je zo in de steek laat op zo'n moment is niet meer te vertrouwen. Waarom gaan zitten afwachten of hij je misschien terug wil nemen. Nee, dan laat maar.