Wat verdrietig TS! Veel sterkte in de komende tijd. Hopelijk vind je veel steun in jouw omgeving, je zal alle steun kunnen gebruiken. Zoals @heidiane zegt, verwijt jezelf niks. Anderzijds vind ik het soms jammer hoe negatief er direct geoordeeld wordt over de man. Natuurlijk is dit verschrikkelijk rot en verdrietig, onhandig, shit,.... En natuurlijk voel je je boos, verlaten, ... Maar negatieve gevoelens helpen mensen niet vaak vooruit. TS heeft er niks aan dat haar man nu neergezet wordt als lul, lamzak,.... Hoe dan ook, is en blijft hij de vader van haar 3 kinderen en zal ze met hem een band moeten houden. Voor alle partijen is het beter dit niet vanuit negatieve gevoelens te doen. Al begrijp ik zeer goed dat dit voor TS op dit moment nog zeer moeilijk zal zijn. Het helpt haar dan ook zeker niks vooruit dat wij nog een beetje olie op het vuur gooien, denk ik. Maar misschien zie ik het wel fout natuurlijk.
Wat erg... Hoe komt hij erbij om dit nu te doen?! Je bent net bevallen! Sorry maar wat een ...! Heel veel sterkte!
Hè wat verdrietig voor jou en de kinderen. En wat een vreemde tijd om hiervoor te kiezen. Hebben jullie hier goed over kunnen praten of heeft hij je alleen die mededeling gedaan? Hopelijk kunnen jullie voor de kinderen een goed contact houden.
Jemig meis toch! Wat een verschrikkelijk rotte wending! En wat een resoluut besluit zeg!! Voelde je dit aankomen? Liep het al niet zo lekker? Of krijg je echt vanuit het niets het deksel op de neus? Echt vreselijk wat hij je nu aandoet net na je bevalling, net in je tijd dat jij verwend mag worden!!
Sorry hij maakt zich er heel makkelijk vanaf nu. Begrijp dat het impact heeft op je leven om je kind te verliezen. Geboorte en kraamtijd van jullie dochter zal ook niet de makkelijkste tijd zijn. Maar om zo het bijltje erbij neer te gooien.... Ik weet of een normale vorm van communicatie mogelijk is, zou eerst eens samen langs de huisarts. Hij zou op z'n minst therapie moeten proberen. Mocht hij zijn kont tegen de krib blijven gooien dan zou ik als ik jou was hem mooi zijn sop gaar laten koken. Hij zoekt maar uit waar hij gaat wonen. Veel sterkte.
Hij gaat proberen in het huis te blijven. Ik verdien sowieso te weinig. Dinsdag komt er een mediator langs om te praten hoe we alles moeten regelen. Wat heb ik een verdriet zeg, nu weet ik hoe liefdesverdriet voelt terwijl hij het niet waard is. Ik ben zo extreem gevoelig. Gelukkig wel troost bij een vriendin en mijn moeder.
Heel veel sterkte, geen woorden voor. Sorry maar ik geloof niet dat zijn onverwerkte verdriet aanleiding is voor een echtscheiding. Wat een laffe man. Hopelijk blijft hij als vader klaar staan voor zijn kinderen.
Onbegrijpelijk, dat hij 19 jaar relatie zonder er moeite voor te doen opgeeft. Ik snap helemaal dat dit pijn doet. Dit zou ik ook niet kunnen handelen. Daarbij zit je nog vol hormonen. Fijn dat je steun vindt bij je moeder en vriendin. Of er een ander is weet je natuurlijk niet zeker, maar de kans is aanwezig. Daar kom je gauw genoeg achter. Als dat zo is was hij waarschijnlijk al heel lang klaar met jullie relatie. Heel veel sterkte.
Jeetje wat ontzettend naar.. heel veel sterkte. Laat het verdriet er even zijn, dat mag ook gewoon hè. Hopelijk komen jullie er uit. Kom goed op voor jezelf en wat jij graag wilt en laat je niet ondersneeuwen.