Overdwars in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nienke82, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Campingbedje is inderdaad ook een idee! Hier wordt zoontje er ook wel beetje wakker van.. Hij woelt altijd veel in slaap maar zodra hij ergens tegenaan woelt gaat ie wel mopperen totdat wij hem weer in het midden leggen (en hij 2 tellen later weer tegen de rand aan ligt)

Toevallig vandaag wat warmer aangekleed omdat het eindelijk wat koeler is en hij lijkt nu veel rustiger te slapen. Ik las in een ander slaaptopic dat dat hielp bij iemand. Hij lag vanwege de warmte alleen in romper korte mouw en hydrofiel slaapzakje en had dan best koele armpjes.. Nu romper lange mouw en gewoon slaapzakje en nu woelt ie niet zo.. wie weet was hij wel op zoek naar warmte (als ik thuis ben overdag slaapt ie altijd bij mij dus normaal genoeg warmte).

2. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Lang niet alle baby's. Mijn zoontje duwt zich wat omhoog, maar meer dan 10 cm echt niet.. Hij is wel vanuit de inbakerdoeken gelijk in een trappelzakje gegaan. Ts, misschien is dat wat?

3. Nienke82

Nienke82 Lid

12 mei 2012
    21
    0
    0
    Zwolle
    Alhoewel ik het niet zo op slaapzakjes heb (maar waarom :() bleek ik er toch eentje van 70 cm in de kast te hebben hangen. Waar hamsterwoede tijdens je zwangerschap al niet goed voor is :p
    Ik heb hem nu dat slaapzakje om gedaan, en inderdaad dat eerst eens proberen...
    Maar zijn lakentjes en dekentje dan echt zo onveilig? Hij trapte nu het lakentje gewoon af en aan zijn voeteneind, zodat hij met blote benen in zijn romper lag te slapen...

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat deden ze hier meestal ook: het dekentje wegtrappen. Maar ik heb ze dus ook meerdere keren onder de dekentjes aangetroffen en dat is echt niet veilig. Dan is een slaapzakje echt een betere keus.

Deel Deze Pagina