Zoekboek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fairy2011, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik ben op zoek naar een leuk Zoekboek. Onze dochter heeft nu een klein boekje waar je een uiltje in moet zoeken (lees: je ziet hem al behoorlijk snel zitten op zo'n kleine pagina :D).

Ik kan helaas helemaal niks leuks vinden? Zijn zoekboeken schaars ofzo?
    Iemand tips voor mijn bijna 2 jarige?

2. saapje

saapje Actief lid

21 jan 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Bedankt voor de tip, die ga ik even bekijken.

Nog meer tips?

4. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Die van het lieveheersbeestje is leuk inderdaad. Ik moet zeggen dat wel alle boeken met plaatjes hiervoor "misbruiken". Ze heeft wel haar favoriete tekeningen in boekjes en dan gaat zie die opzoeken. Helemaal blij als ze die dan gevonden heeft.

Zelfs oude tijdschriften zijn hiervoor geschikt.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik ben nieuwsgierig naar het boek met het uiltje, hoe heet het? Mijn dochter is ook gek op dat soort dingen, ze heeft een boekje waar op elke pagina een muisje staat, soms zo in het zicht, soms iets minder duidelijk, ze vindt 't super om 'm telkens aan te wijzen :D Maar dat is geen echt 'zoekboekje'. Het heet 'daar buiten loopt een schaap' en er zit een cd bij met (rustige) kinderliedjes.

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    De Gele Ballon! Geweldig mooi prentenboek, en op iedere pagina staat een gele ballon (en nog drie andere dingetjes die elke pagina terugkomen).

7. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wallie. Maar dat is wel weer lastig misschien voor die hele kleine. Ben ook nieuwsgierig naar het uiltje boekje. Lijkt me leuk cadeau voor me nichtje.

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ga jullie tips straks even bekijken.

Het uiltjesboek was een klein kraamcadeautje in een mand geloof ik en heeft niet eens een titel haha. Ik heb geen idee waar die vandaan zou kunnen komen helaas.

9. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Zeker weten de gele ballon! Kunnen wij uren in zoeken en over praten. Je hebt ook een Sinterklaas en een Nederland versie, is van Charlotte Dematons

10. Liene

Liene Actief lid

23 feb 2011
    231
    0
    0
    NULL
    Aan het Tjeukermeer
    de gele ballon, nederland én het sinterklaas boek! geweldig! Mijn zoontje ziet steeds meer en leert zo ook allemaal woordjes kennen :D

11. Storm

Storm Niet meer actief

Er zijn er heel veel. Heb je al eens in de bieb gekeken?

Hebben hier zelf een van Rotraut Susanne Berner - winter. kijk en zoekboek en 1 die we ooit een keer bij de kruitvat hebben gekocht. Boerderij boek.
    Maar we hebben ze van de bieb al gehad met ridderthema's, piraten, seizoenen, boerderijen, enz.

Joachim Krause (zoeken en tellen) Ook erg leuk.
    En bij de action heb je ook regelmatig boekjes met wat extra's.

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Storm, bedankt voor de tip! Heb helemaal nog niet in de bieb gekeken. Dat ga ik straks meteen even doen!

Deel Deze Pagina