Ik ben op zoek naar een leuk Zoekboek. Onze dochter heeft nu een klein boekje waar je een uiltje in moet zoeken (lees: je ziet hem al behoorlijk snel zitten op zo'n kleine pagina ). Ik kan helaas helemaal niks leuks vinden? Zijn zoekboeken schaars ofzo? Iemand tips voor mijn bijna 2 jarige?
"Wat het lieveheersbeestje hoorde". bol.com | Wat het lieveheersbeestje hoorde, Julia Donaldson & L. Monks | Boeken Kleine man vind het helemaal geweldig. We lezen er iedere dag uit.
Die van het lieveheersbeestje is leuk inderdaad. Ik moet zeggen dat wel alle boeken met plaatjes hiervoor "misbruiken". Ze heeft wel haar favoriete tekeningen in boekjes en dan gaat zie die opzoeken. Helemaal blij als ze die dan gevonden heeft. Zelfs oude tijdschriften zijn hiervoor geschikt.
Ik ben nieuwsgierig naar het boek met het uiltje, hoe heet het? Mijn dochter is ook gek op dat soort dingen, ze heeft een boekje waar op elke pagina een muisje staat, soms zo in het zicht, soms iets minder duidelijk, ze vindt 't super om 'm telkens aan te wijzen Maar dat is geen echt 'zoekboekje'. Het heet 'daar buiten loopt een schaap' en er zit een cd bij met (rustige) kinderliedjes.
De Gele Ballon! Geweldig mooi prentenboek, en op iedere pagina staat een gele ballon (en nog drie andere dingetjes die elke pagina terugkomen).
Wallie. Maar dat is wel weer lastig misschien voor die hele kleine. Ben ook nieuwsgierig naar het uiltje boekje. Lijkt me leuk cadeau voor me nichtje.
Ga jullie tips straks even bekijken. Het uiltjesboek was een klein kraamcadeautje in een mand geloof ik en heeft niet eens een titel haha. Ik heb geen idee waar die vandaan zou kunnen komen helaas.
Zeker weten de gele ballon! Kunnen wij uren in zoeken en over praten. Je hebt ook een Sinterklaas en een Nederland versie, is van Charlotte Dematons
de gele ballon, nederland én het sinterklaas boek! geweldig! Mijn zoontje ziet steeds meer en leert zo ook allemaal woordjes kennen
Er zijn er heel veel. Heb je al eens in de bieb gekeken? Hebben hier zelf een van Rotraut Susanne Berner - winter. kijk en zoekboek en 1 die we ooit een keer bij de kruitvat hebben gekocht. Boerderij boek. Maar we hebben ze van de bieb al gehad met ridderthema's, piraten, seizoenen, boerderijen, enz. Joachim Krause (zoeken en tellen) Ook erg leuk. En bij de action heb je ook regelmatig boekjes met wat extra's.
Storm, bedankt voor de tip! Heb helemaal nog niet in de bieb gekeken. Dat ga ik straks meteen even doen!