Leeftijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jansen, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is/was je leeftijd toen je zwanger wilde worden?

  1. 17-19

  2. 20-22

  3. 23-25

  4. 26-28

  5. 29-31

  6. 32-34

  7. 35-37

  8. 38-40

  9. Jonger dan 17

  10. Ouder dan 40

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Dames,

    Misschien zijn meer van jullie geinteresseerd in wat statistische gegevens van de personen die dit forum bezoeken, maar er wordt zo te zien errug weinig gebruik gemaakt van de polls..

    Hier een simpele eerste..
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En hier de tweede.....
     
  3. Niet meer actief

    ik ben 23
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wilde jong mama worden maar helaas moeder natuur had iets anders met me voor in petto
    uiteindelijk was ik 29 toen ik me eerste kreeg

    gr debbie
     
  5. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    25 toen ik de kriebels kreeg en ook nog net 25 toen ik zwanger raakte. Inmiddels dus 26.
     
  6. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik zat nog op de basisschool toen wist ik zeker dat ik later mamma wilde worden. :)
    Toen ik mijn eerste menstruatie kreeg (11 jaar) toen zei mijn oma: zo nu ben je vruchtbaar!!!
    Mijn oma had me uitgelegd dat als een eitje niet bevrucht werd een menstruatie kwam en werd een eitje wel bevrucht dan zou ik mamma worden. :(
    Ik moet jullie bekennen dat mijn oma me toen de stuipen op het lijf jaagde. :confused:
    Maar ik wilde op mijn 24ste aan kinderen beginnen, maar mijn man ging toen voor me op de knieeen en toen hebben we het maar effe uitgesteld tot na de bruiloft. :D

    Groetjes Nancy
     
  7. Isabelle D

    22 sep 2005
    37
    0
    0
    Studente
    Vlaams-Brabant
    Moeilijke vraag hoor. Ben nu maar 19 maar wilde nu nog niet zwanger worden. Hoe kan ik dan die braag beantwoorden ? Denk wel dat er nog zijn zoals ik ...
     
  8. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Ik wist van jongs af aan dat ik jong moeder wilde worden als dat zou kunnen, vanaf een jaar of 20 werden de gevoelens heel sterk en we zijn begonnen toen ik nog net 23 was.
     
  9. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Mijn eigen moeder is heel jong (ze was nog geen twee weken 21 toen ze mij kreeg) en ik heb dat altijd heel leuk gevonden. Ik wilde dus ook jong moeder worden.

    Maar het leven liep anders: Op mjin 16e kreeg ik verkering met een lieve, maar onbetrouwbare jongen met wie ik het beslist niet aandurfde (hij had ADHD en kon zich daardoor nooit aan afspraken houden). Hij nam al geen verantwoordelijkheid voor onze relatie, dus ik zag hem zeker geen kind opvoeden. Tien jaar en een huwelijk later gingen we uit elkaar en inmiddels had ik me bedacht dat ik waarschijnlijk geen kinderen wilde.

    Maar nu, na vier jaar met een man die wel doet wat hij zegt en die me wel het gevoel geeft dat ik de belangrijkste in zijn leven ben, voel ik toch dat ik wel graag een kindje zou willen. En het is wederzijds. :D Maar inmiddels ben ik al 31. Een jonge moeder zal ik dus niet meer worden. Maar wel een moeder die het 100% aandurft, omdat haar partner van harte bereid is zijn eigen verantwoordelijkheid te nemen.

    Belle (erg gelukkig in de liefde) :D
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik was 23 toen ik zwanger werd en zal ook nog 23 zijn als ons kindje ter wereld komt, mijn manneke is dan 31, dus best lekkere jonge ouders.
     
  11. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik ben nu 30 en we zijn hard bezig....Mocht het raak zijn dan ben ik 31 bij de geboorte.
     
  12. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik wilde ook altijd jong moeder worden... ik ben 23 bij de geboorte, mijn man is 25.... dus lekker jong
     
  13. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
  14. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Ik ben 21 en wil heel graag kinderen :D , ik ben ook hard bezig!! ik hoop dat ik deze maand meer :) geluk heb!

    groetjes van Ikram...
     
  15. pammy

    pammy Actief lid

    ben nu 21 hoop dat het snel raak is maar stel dat dat zo is zal ik 22 zijn als het geboren word
     
  16. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik was 20 toen m'n kinderwens serieus groot begon te worden, maar m'n vriend was er nog niet aan toe.
    Nu ben ik 21 en zwanger en zal nog 2 maandjes 21 zijn als onze dochter geboren wordt.
     
  17. daisy

    daisy Lid

    28 okt 2005
    35
    0
    0
    ben nu 24 hoop dat t snel raak is en over 3 maandjes wordt ik 25.
     
  18. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ben 30 en mijn vriend 33. We zijn sinds twee maanden aan het proberen zwanger te worden. De kriebels begonnen pas een paar maanden geleden.
     

Deel Deze Pagina