overenthousiaste oma's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Klaartje78, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wow Suzie, ik zal nooit meer klagen over mijn schoonmoeder! ik hoop dat ze geen sleutel van jullie huis heeft?

nu ik eraan denk: mijn ouders krijgen wel een sleutel van ons nieuwe huis maar die wonen er vlakbij..ik hoop maar dat mijn schoonouders snappen dat zij er géén krijgen omdat ze verder weg wonen.

@MvS: waarom geef je haar geen gelijk en zeg je niet: : "ja, we weten het wel nou goed, maar we zeggen niets" dan mag ze zelf uitmaken of jullie het echt weten en vervolgens gaan piekeren waarom zij het niet mag weten ;)

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat ik het ergste vond was vanaf de 37 weken, min. 1x per dag bellen. Hoe voel je je..... En dan als je een dag niet opneemt je HELE voicemail vol lullen. Ik ben bang, jullie nemen niet op bel terug... WEEEEEEEEEEEEEEEEH dat was erg! (Zeker op de dag dat de bevalling zich inzette.... :evil: )

Maar dat bedje niet zomaar terugsturen is toch mijn advies. Die kleine slaapt heel veel en in het begin gaat de wagen natuurlijk mee maar het is wel handig als je later niet altijd het campingbedje hoeft mee te slepen. (Afhankelijk natuurlijk van hoe ver je (schoon)ouders wonen.)

3. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Als ze vragen of je weet wat het is dan zeg je: ja, een baby ;).

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

same here, mijn schoonmoeder komt nu al elke dag langs! belde ze maar gewoon dan was het nog iets minder opdringerig, ze staat hier elke dag voor de deur met de mededeling dat ze het "gevoel" heeft dat de kleine weleens eerder kon komen want mijn buik hangt ineens zo laag (ooit van indalen gehoord?). tot nu toe ontvang ik haar vriendelijk, ik heb immers verlof maar straks moet dat afgelopen zijn en als ik lig te bevallen stuurt mijn man haar weg.

5. Dat heb ik ook een keer gezegd haha, was dan geen oma, maar iemand anders. men moest er wel om lachen.

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lieve meiden,

misschien heb ik wel een opbeurend woordje voor jullie :D

mijn schoonmoeder was ook echt een alleswillenweter en een onwijze bemoeial, tijdens onze zwangerschap zei ze ook onwijs stomme dingen die ik helemaal niet van haar wilde weten of ze bemoeide zich met dingen voor de baby. Ik zag er dan ook vreselijk tegenop als zij zou komen en vooral dat ze vanaf 1-1 1dag in de week ging oppassen ......

MAAR

nu Jenna geboren is moet ik eerlijk zeggen dat het heel erg verandert is, toen ze er net was niet want toen wilde s-mama met alles de eerste zijn :rolleyes: maar na een maandje ongeveer veranderde ze onwijs en ik breng Jenna nu ook iedere dinsdag met een gerust hart naar haar. Ze doet precies zoals wij het willen en zeurt niet van "het moet zo of zo"

wat ik eigenlijk probeer te zeggen is... misschien gebeurt dit bij jullie ook en is er dus nog hoop :D

Deel Deze Pagina