Die schijnen dus niet te bestaan? Jongste heeft de laatste dagen enorme belangstelling voor de wc, wil daar steeds op. Met name nadat ze een plas in de luier gedaan heeft, wat ze ook voortdurend benoemt dan, dat ze geplast heeft. Vandaag zelfs voor het eerst een plas op de wc gedaan. Dus ik ging op zoek naar luierbroekjes. Maar ze is 10 kilo en draagt maat 4. En die bestaan dus niet? Iemand tips? Want ondergoed kan ik ook nog niet vinden, (maat 80, echt net over vanuit 74). En steeds romper los en luier uit en die weer om moeten doen, begint wel een beetje te vervelen
Volgens mij wel hoor, gewoon van pampers! Mijn dochtertje draagt nu maat 5 easy up, maar ze heeft ook een tijdje de maat 4 daarvan gehad.
Nou, hier nergens te krijgen, maar dan moet ik dus eens verder kijken. Blijkbaar weinig zindelijk wordende kids van dit formaatje hier in de wijk dan....
Heel eerlijk maar daarom stel je de vraag niet, ze heeft best een klein maatje. Niet slecht bedoeld hoor, hier ook een kleintje, vind ik juist schattig. Bij mijn dochter gaat 4+ heel goed maar niet van elk merk. Ik merk dat pampers 4+ wat kleiner valt dan Kruidvat bv.
Oh en de kleinste boxershortjes bij zeeman zijn heel fijn hoor Mijn dochter zat toen ook net in maat 80. 86 heeft ze qua broek overgeslagen.
Kruidvat heeft ze idd ook in maat 4 bedenk ik me nu, alleen die zijn vrij stug en mijn dochtertje wilde die niet aan, 'die au'. Ohja en op de pampers easy up staat dora.. Dus die is favoriet.
bol.com | Pampers Easy Up - Luierbroekjes Maat 4 - Voordeelpak Maxi 42st | Baby Pampers Easy Up Jumbo Box luierbroekjes (maat 4)? Bestel nu bij wehkamp.nl
Mijn dochter draagt de Easy Up 4, al een hele tijd. Hier kan ik ze alleen bij de Trekpleister & AH krijgen. Bij Kruidvat en Etos hebben ze ze pas vanaf maat 5. (hier dan, zal per stad/grootte van de winkel wel verschillen)
Hier in het winkelcentrum hebben ze dus geen maatjes 4 luierbroekjes, (niet bij kruidvat, niet bij etos, niet ij C1000 en niet bij AH!) en bij navraag werd er verteld dat die er ook niet zijn. Vreemd dus, maar dan gaan we gewoon nog even verder kijken en anders via bol.com idd. Dora is hier ook zwaar favoriet, dus dat zou z absoluut fantastisch vinden Kruidvat luiers ben ik niet zo'n fan van, vanwege de stugheid en dikte idd, en Caitlyn is maar een smal ding, (gisteren bij de pre-operatieve screening 91 cm en 10,3 kilo). Zou er graag wat meer spek op hebben bij d'r, maarja... paar keer groeiachterstand door de verschillende medische klachten die er spelen, dus daar doe je dan niet zo veel aan. Maar goed, eerst maar eens de luierbroekjes, daarna maar even verder kijken voor ondergoed
Wow 91 cm en net in mt 80, kan dat ??? Of draagt ze alleen jurkjes en rokjes De boxertjes van zeeman zijn echt top. Bij wehkamp kan je ook pampers bestellen (vaak goedkoper dan bol, alhoewel ik niet van easy up weet)
Ik stond gisteren ook te kijken, dat dat nog past bij die lengte, maar ja dus... Niks geen hoog water bij de broekjes enzo... sterker nog: ze heeft vandaag een spijkerbroekje van prenatal aan, waarvan de zomen onder d'r hielen hingen. Maar ze is gewoon zo smal, dat de kleren gewoon meer hangen dan bij andere kids.
Haha apart ja. Hier ook rond de 90 cm. Maar mt 86 is al hoogwater bij dr. Al past ze sommige 82 van zara wel nog.
Haha wat grappig !!!! Misschien een andere tip, vingino valt smal denk dat dat heeel mooi zal staan bij je meisje. En h&m skinny jeans maar die gaan pas vanaf maat 92. Alhoewel met 2 kids weet je denk ik al goed welke kleding smal is