Hallo mijn dochtertje krijgt halverwege de fles altijd krampjes en wil niet meer verder drinken. weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ze krijgt 120cc om de 3 a 4 uur Snachts drinkt ze de fles zo leeg zonder problemen
Hoi, mijn dochter van 8,5 weken heeft precies hetzelfde.Ze heeft het ook echt alleen echt tijdens de fles waardoor ze dus heel onrustig drinkt. Vorige week begonnen met sabsimplex.het leek te verbeteren maar sinds 2 dagen is het weer mis. Tips heb ik dus niet voor je.We gebruiken al de dr brown fles.Weet ook niet wat we er verder aan kunnen doen...
Het is idd lastig hoeveel drinkt jou kleintje? Hier ook echt alleen tijdens de fles Soms drinkt ze haar flessen niet leeg
Hier hebben wij sinds een paar dagen ook last van. Ze draait haar hoofd telkens weg tijdens het drinken en laat ineens de helft staan!! Ik ben ook erg op zoek naar een oplossing.
We bieden haar 150 cc aan.maar die drinkt ze dus niet leeg. Laat meestal wat steen. Verder is het ook echt een vrolijk meisje. Slaapt goed. Alleen het drinken is echt een gevecht soms. Over abc heb ik ook goeie verhalen gehoord ja..
Zou het ook nog door een sprongetje kunnen komen?Volgens oei ik groei zit mijn dochter daar nu midden in.