Hallo dames, Ik zag dat avent een nieuwe fles heeft en hij zag er heel fijn uit heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga meteen flesvoeding geven heeft deze fles dan wel nut? Zag wel dat er geen pap-speen van was klopt dit? Wie kan mij er wat meer over vertellen?
Ik ben ook benieuwd naar deze flessen. Lijken me erg fijn Wat betreft een papspeen heb ik altijd gewoon een 3 of l gebruikt voor de pap.
Mijn vriend heeft de nieuwe avent fles gehaald ipv die standaard ik heb hem 1x gebruikt met 1 volle schep rijstebloem en 1 schepje nutriton. Hij is wel fijn eigenlijk het zelfde als de standaard avent fles . Mijn zoontje heeft er geen Krampjes van gehad.
Mijn vriendin gebruikt die voor haar zoontje. Volgens mij drinkt hij er erg rustig mee en vind zij hem erg prettig in de hand liggen. Ze had het er ook over dat er geen papspeen van is. Misschien avent eens mailen daarover? Of als je pap gaat gebruiken, dat je daarvoor een gewone aventfles met speen gebruikt? Dan zijn ze vaak alweer wat ouder!
Ik was er ook nieuwsgierig naar! De oude aventserie vond ik niet veel aan, en deze zien er een stuk beter uit!
Ik ben er erg tevreden mee! Zelf geef ik geen borstvoeding en hoewel ik weet dat deze fles zeer geschikt is voor de combi fles/borst vind ik hem ook zeer prettig voor alleen flesvoeding. Kleine man heeft er minder krampjes door en drinkt er goed en rustig uit. Heb ook de Dr Brown, Difrax etc geprobeerd (mede door slechte verhalen over de Avent maar de oude serie). Toen uit een proefpakket de Avent geprobeerd, erg tevreden, en meteen extra flessen aangeschaft!
Ik ga hem gebruiken. Toevallig had ik op de negenmaandenbeurs gevraagd of er ee papspeen ervoor is. Volgens die avent mevrouw komen ze in september. Voor mij ruim op tijd.
ik vind het een fijne fles en ben er heel blij mee. wel jammer dat er geen standen speen voor is. en sept is.voor mij te laat. ga ze toch maar even mailen.
Ik heb er geen goede ervaringen mee. Mijn dame pakte hem niet goed. Gek genoeg nu een vrij goedkope fles en die gaat als een tierelier en daar drinkt ze veel rustiger mee. Ik denk dat het erg per kind kan verschillen.