Ervaring avent natural fles?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door baby1985, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hallo dames,

Ik zag dat avent een nieuwe fles heeft en hij zag er heel fijn uit heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga meteen flesvoeding geven heeft deze fles dan wel nut? Zag wel dat er geen pap-speen van was klopt dit?
    Wie kan mij er wat meer over vertellen?

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik ben ook benieuwd naar deze flessen. Lijken me erg fijn
    Wat betreft een papspeen heb ik altijd gewoon een 3 of l gebruikt voor de pap.

3. ziana

ziana Lid

25 jul 2012
    45
    0
    0
    Nederland
    Mijn vriend heeft de nieuwe avent fles gehaald ipv die standaard ik heb hem 1x gebruikt met 1 volle schep rijstebloem en 1 schepje nutriton. Hij is wel fijn eigenlijk het zelfde als de standaard avent fles . Mijn zoontje heeft er geen Krampjes van gehad.

4. misa

misa Niet meer actief

Mijn vriendin gebruikt die voor haar zoontje. Volgens mij drinkt hij er erg rustig mee en vind zij hem erg prettig in de hand liggen.
    Ze had het er ook over dat er geen papspeen van is. Misschien avent eens mailen daarover?
    Of als je pap gaat gebruiken, dat je daarvoor een gewone aventfles met speen gebruikt? Dan zijn ze vaak alweer wat ouder!

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken m en zijn er heel blij mee! Hij drinkt heel rustig :)

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik was er ook nieuwsgierig naar!

De oude aventserie vond ik niet veel aan, en deze zien er een stuk beter uit!

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ben er erg tevreden mee! Zelf geef ik geen borstvoeding en hoewel ik weet dat deze fles zeer geschikt is voor de combi fles/borst vind ik hem ook zeer prettig voor alleen flesvoeding. Kleine man heeft er minder krampjes door en drinkt er goed en rustig uit. Heb ook de Dr Brown, Difrax etc geprobeerd (mede door slechte verhalen over de Avent maar de oude serie). Toen uit een proefpakket de Avent geprobeerd, erg tevreden, en meteen extra flessen aangeschaft!

8. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga hem gebruiken. Toevallig had ik op de negenmaandenbeurs gevraagd of er ee papspeen ervoor is. Volgens die avent mevrouw komen ze in september. Voor mij ruim op tijd.

9. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik vind het een fijne fles en ben er heel blij mee. wel jammer dat er geen standen speen voor is. en sept is.voor mij te laat. ga ze toch maar even mailen.

10. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Ik heb er geen goede ervaringen mee. Mijn dame pakte hem niet goed. Gek genoeg nu een vrij goedkope fles en die gaat als een tierelier en daar drinkt ze veel rustiger mee. Ik denk dat het erg per kind kan verschillen.

Deel Deze Pagina