Hier was ons meisje 9 maanden, weet niet meer hoe zwaar en groot ze was. Ze kwam niet met haar hoofd er bovenuit maar ze heeft ontzettend brede schouders, die pasten er niet meer tussen...
De Axiss bedoel je denk ik Wij hebben hem ook al maanden staan (gekocht in een aabieding aangezien ik al precies wist welke ik wilde) maar nog niet in gebruik. Dochterlief (ruim 13 mnd) past ook nog prima in de maxicosi. Maar ze is dan ook wel kleine (weegt nu 8 kg, lengte zal 75cm zijn schat ik).
Mijn dochter zit nog goed in de maxi cosi, ze is 70 cm en 8.2 kilo. Alleen op de maxi cosi staat dat ze er tot 10 kilo in mag??
Wij hebben de MC Priori, maar de stoel is bij zijn hoofdje veel te breed. Wij hebben er een universele hoofdsteun (verkleiner) in, ding kostte geloof ik 17,95. Is hier de ideale oplossing..
Wij hebben net een autostoel groep 1 gekocht maar voorlopig blijft dochter nog in de maxi cosi. Wat mij alleen verbaast is dat mensen al een autostoel kopen als de baby nog zo klein is. Wij zijn wezen passen en ik wilde eigenlijk de pearl maar daar zat dochter echt niet goed in, ook in de Romer niet die ik graag wilde omdat die zo goed staan aangeschreven. Ik ben heel blij dat wij hem dus niet een paar maanden geleden in de aanbieding al hebben gekocht.