Overgang naar 1 slaapje? Of iets anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gwenvd, 15 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ben begon met 7 maanden. Het was toen eerder een 2 3 3 schema. En dan legde ik haar s avonds slapend aan voor laatse voeding en legde ik haar zonder te verschonen weg (tenzij poep natuurlijk).

Uiteindelijk ochtend slaapje eerst ingekort naar 45 min. en op een gegeven moment deze er af gehaald.
    Kinderen tussen 1 en 2 jaar max 5 uur wakker laten zijn. Dus ze is nu om 7/8 uur wakker en gaat er om 12/13 uur in. Komt er 1415/1515 uit en we gaan om 1915 op weg naar bed.

JosjeM en RobinBird vinden dit leuk.
  2. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Stéphanie Lampe is echt een aanrader om als houvast erbij te pakken. In ieder geval hebben wij er ook veel aangehad. Wij kregen hierdoor enigszins ritme bij onze huilbaby. Ik kreeg beter inzicht in haar vermoeidheidstekenen die door het duiken overschaduwd werden. Verschillende boeken! Droomritme en slaapconsult zijn de boeken waar ik genoeg informatie uit kon halen. En gewoon bij de bibliotheek geleend.

Merell90 vindt dit leuk.
  3. Merell90

Merell90 Bekend lid

30 jul 2015
    995
    227
    43
    Vrouw
    Absoluut dit! Heel fijne boeken, met ook veel handige informatie over hoe het slapen bij kleintjes werkt.

Eikeboompje vindt dit leuk.
  4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik heb inderdaad baby in een droomritme van haar.

Eikeboompje vindt dit leuk.
  5. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Hij heeft oorontsteking. De vraag is natuurlijk hoelang het al ettert of dat we hierna weer verder gaan met het gerommel.

eerst maar opknappen, we hebben een antibiotica kuur gekregen.

als we hierna weer vast lopen ga ik zo’n boek aandchaffen!

6. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Aah dat is sneu. Beterschap met hem!

Deel Deze Pagina