Ik ben begon met 7 maanden. Het was toen eerder een 2 3 3 schema. En dan legde ik haar s avonds slapend aan voor laatse voeding en legde ik haar zonder te verschonen weg (tenzij poep natuurlijk). Uiteindelijk ochtend slaapje eerst ingekort naar 45 min. en op een gegeven moment deze er af gehaald. Kinderen tussen 1 en 2 jaar max 5 uur wakker laten zijn. Dus ze is nu om 7/8 uur wakker en gaat er om 12/13 uur in. Komt er 1415/1515 uit en we gaan om 1915 op weg naar bed.
Stéphanie Lampe is echt een aanrader om als houvast erbij te pakken. In ieder geval hebben wij er ook veel aangehad. Wij kregen hierdoor enigszins ritme bij onze huilbaby. Ik kreeg beter inzicht in haar vermoeidheidstekenen die door het duiken overschaduwd werden. Verschillende boeken! Droomritme en slaapconsult zijn de boeken waar ik genoeg informatie uit kon halen. En gewoon bij de bibliotheek geleend.
Absoluut dit! Heel fijne boeken, met ook veel handige informatie over hoe het slapen bij kleintjes werkt.
Hij heeft oorontsteking. De vraag is natuurlijk hoelang het al ettert of dat we hierna weer verder gaan met het gerommel. eerst maar opknappen, we hebben een antibiotica kuur gekregen. als we hierna weer vast lopen ga ik zo’n boek aandchaffen!