Hallo, Ik heb een vraag. Toen we bij de geboorte van mijn dochter H.A. gebruikte,hadden we wat problemen.We hebben toen nutriton erbij geprobeerd,om haar een langer vol gevoel te geven.Maar daardoor poepte ze of 3 dagen niet of van die konijnen keutels en met moeite. We zijn daarna overgestapt naar Friso normaal.En nu blijkt ze een hongerige baby te zijn dus we zitten nu op die van hongerige baby;s wat super werkt. En we krijgen eindelijk ook een lekker ritme. Bij de laatste 2 voedingen(van 18.30 en 24.00) krijgt mevrouw ook nutriton om ietsjes langer door te slapen. Het valt mij op dat ze goed poept daar door,maar wel ietsjes dunner(niet heel erg extreem) Maar mijn vraag is,waarom Nutriton in gebruik met H.A. een verstopping kan geven en nog moeilijker maakt om te poepen,terwijl met normale friso of voor hongerige baby's zij wel makkelijker poept.
Hoi Mariska, Het is mij niet bekend dat Nutriton in combinatie met een hypo allergene voeding anders werkt dan met de Standaard voeding. Misschien helpt het ook wel dat de darmpjes van je kindje nu wat meer gewend zijn aan de Nutriton of wat rijper zijn. Groetjes eveline