Hallo iedereen! Mijn dochter van 7 maanden is lang en smal Maand geleden 67 cm bij 6,3 kg. Nu groeit ze aardig uit 68, dus ik had bij de HM 74 besteld, leuke kleding, alleen valt nog best groot! Welke kleding is leuk voor lange smalle baby's? Ik had een legging van noppies besteld in 74 en die zit perfect!!! Bedankt alvast!
Weet niet hoe de meidenlijn valt, maar de kleding van name-it zit altijd perfect bij mijn lange, slanke zoon!
Beebielove en feetje zijn de enige merken die mijn dochtertje, prematuur geboren met 32+2, 1700 gram, altijd het beste passen en nu 9 kiloverder nog steeds!
Chaos and Order Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor kids! Billy & Lilly Billy & Lilly babykleding en kinderkleding
Hier ook een smalle en lange meid van inmiddels 9,5 maand. Name it valt wel smal en noppies inderdaad. En ik haal veel leggings en broekjes bij de zeeman. Die hebben van die leuke broekjes in een zachte stof en die vallen heel smal en lang. Hebben ze verschillende kleuren. Benetton is niet smal genoeg, had daar een leuk broekje gekocht, maar die hebben we iets smaller gemaakt. Wij gaan binnenkort naar Italië, dus ik hoop dat ik daar leuk kan shoppen!