Mijn zoontje is 14,5 maand maar drinkt nog niet echt zelf, en drinkt nog steeds uit een flesje met speen. Hij krijgt nog 1 flesje melk voor het slapen. Als hij die niet zou krijgen dan krijgt hij echt niet genoeg vocht. Als hij ligt kan hij zelf drinken, maar hij maakt er steeds weer een spelletje van, en gaat ermee gooien en slaan. Tuitbeker en gewone beker heb ik al geprobeerd. En nu zat ik aan een rietjes beker te denken, waar kan ik een goeie krijgen? Ik hoop echt dat hij zelf wat meer gaat drinken, zodat hij ook wat meer WIL drinken. Overdag krijgt hij steeds slokjes diksap, maar nog niet echt veel. iemand tips?
Ons mannetje drinkt ook het liefst melk uit een flesje. Maar hij kan wel prima drinken uit een rietjesbeker. Die kunnen ze gewoon rechtop houden. Ik zou het gewoon eens proberen. Wij zijn begonnen met die van de Hema, daar zit geen antilek op dus drinkt heel makkelijk. Toen dat goed ging wel een met antilek.
Zoveel mogelijk drinken aanbieden tijdens de eetmomenten lijkt me sowieso handig. Onze dochter snapt pas sinds ze 14 maanden is dat ze een flesje hoog genoeg moet houden om er iets uit te krijgen. Sinds deze week snapt ze opeens ook de rietjesbeker (al wil ze hem soms weer te hoog houden... ). Het is er gewoon 1 van de HEMA. Denk dat het merk niet veel uitmaakt, principe is toch hetzelfde? Het is het proberen waard! Ook kun je variƫren met het drinken natuurlijk. Ons meisje is verwend, en drinkt hele flessen diksap op een dag, maar weigert gewoon water... Dan gaat ze er ook mee gooien. Misschien wil je zoontje niet liggend drinken. Wat doet hij als je hem staand of zittend laat drinken uit het flesje terwijl jij het flesje omhoog houdt?
Buy NUBY 2 Handle Straw Cup, Best Price of NUBY 2 Handle Straw Cup, Best Straw Cups Reviews - LBP06-121 Deze is super! Ik kon geen Ned. Site vinden. Maar je kunt hem gewoon bij kruidvat kopen.
Nou dat liggend drinken doet hij nog maar een week, en dan drinkt hij ook wel wat, maar dan gaat hij er mee schudden en gooien. Als hij rechtop staat, en hij drinkt, dan doet hij zijn hoofd wel achterover. Hij pakt hem soms wel, en zuigt eraan, maar het omhoog doen snapt hij nog niet! en water lust hij ook wel eigenlijk. Ik wissel af met water, diksap, yoghi en roosvicee. Het beste drinkt hij nog als afgeleid is