Voor iedereen die nog twijfelt aan wel of niet overstappen van potje naar vers. Ik heb vorige week ( zoontje 1 jr en 1 week) de overstap gemaakt en kan alleen maar uit ervaring zeggen dat het nu al heel veel beter gaat. Is het dan zo makkelijk om de switch te maken? Ja en nee. Ja, gewoon volhouden. Mijn kindje moet gewoon wennen aan andere structuren. Nee, toch twijfel als ik zag dat hij ineens helemaal geen fruit meer at en ook de avondmaaltijd niet meer dan 25 a 50 gram bedroeg. Toch heb ik volgehouden. Ik heb nl. nooit gemerkt aan hem dat hij nog honger had of bv ineens 's nachts omkwam van de honger. Fruit gaat nog steeds niet, hij proeft wel, maar spuugt het vervolgens weer uit. Ik doe het nu zo, zelf eet ik met smaak mijn fruit aan tafel op ( dat deed ik al) en als hij dan ook een stukje wil proeven is het prima, zo niet ook goed. Op deze manier is het voor mij veel relaxter en uiteindelijk voor hem ook. Zal wellicht dan gaan veranderen. Avondmaaltijd gaat steeds beter, inmiddels gaat er toch al vaak zo'n 100 gram of iets meer op. Hij vindt het leuk om zelf te pakken en tussendoor mag ik hem dan ook een hapje voeren. Bedankt voor iedereen die me goede tips heeft gegeven. Groetjes Inez