baby valt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door winnythepooh, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Ik zal het even uitleggen. Mijn zoontje staat en loopt overal (nog niet los) maar wel zelf aan een tafel, tegen de kast nou eigenlijk tegen alles! Ik ben alleenstaande moeder en ik probeer echt zoveel mogelijk bij hem in de buurt te zijn, in de box wilt hij niet meer, dus als ik even in de keuken bezig ben neem ik hem mee, no worry hij kan voor de rest nergens bij, er staan geen gevaarlijke middelen ofzo waar hij bij of aan kan. Het enige is dat hij dan tegen de kast opklimt en als ik net een boterham aan het smeren ben ofzo kan ik hem niet gelijk opvangen. Hij heeft soms geen grip waar hij tegenaan staat en hij wil dus wel is omvallen, op de harde vloer met zijn hoofd (auw) huilen natuurlijk! Nu is eigenlijk mijn vraag, om een lang verhaal kort te houden, de 1 zegt zo veel mogelijk alles zelf doen zodat hij zelf in de gaten krijgt wat wel en wat niet kan (waar hij kan staan), maar de ander zegt, erbij blijven en hem opvangen. Wat vinden jullie? Ik vind het uiteraard zooooooo zielig als hij valt en hij valt zeker 1 x per dag op zijn hoofd :( is dat veel? En is dat gevaarlijk? Nogmaals ik probeer zoveel mogelijk bij hem te zijn, maar ik kan niet alles voorkomen (helaas, ook al zou ik dat willen!)...

Ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    mijn dochter is ook heel vaak op der hoofdje gevallen..
    op de grond,of tegen de de tafel of wat dan ook..

je kan er helaas niet altijd op tijd bij zijn..
    ze heeft er niets aan over gehouden hoor!!

groot worden moet je leren met vallen en opstaan...

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier ook, even troosten en weer verder spelen.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Meid voel je niet schuldig hoor, groot worden gaat met vallen en opstaan

Deel Deze Pagina