Julia heeft sinds afgelopen zaterdag diarree. Het stinkt zurig en is soms waterdun. Ze is verder levendig, drinkt en eet goed, is soms wat chagerijniger dan normaal, maar verder goede indruk. Nu zit ik te denk kan het van tanden zijn. Ze moet nog kiezen en snijtanden, maar ik zie nog niks, ze laat het ook niet toe om te kijken. Soms zegt ze uit het niet au en ook begint ze uit het niets zomaar ergens op te bijten ( zelfs de rand van de tafel!?). Oh ja en sommige luiers, niet allemaal, bijten verschrikkelijk in haar huidje echt knalrood is ze dan van onder. Is een week diarree normaal, heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Wendy.
Hier hebben we dat ook gehad de laatste 2 weken. Gek genoeg is dat pas sinds kort. 4 kiezen en 2 hoektanden zonder problemen en bij de laatste 2 hoektanden 2 weken diarree en voor het eerst in zijn leven luieruitslag. Ik ben trouwens wel voor de zekerheid even langs de huisarts gegaan. Het is namelijk niet de eerste keer dat ik dacht dat het tanden zijn en dat het toch zijn oren bleken te zijn. Dus als je het niet vertrouwt omdat het te lang duurt, dan zou ik het nog even laten checken.
Hier wel, soms ook weer een normale luier, maar vaak dunne, zure luiers en rode billen die soms flink pijn kunnen doen... en dat kan wel een week of langer duren, nu is er net weer een kies en een hoektand door en de andere hoektand is ook bijna door, dus zo blijf je wel even aan de gang. En overal op bijten, als ze niets heeft om op te bijten, dan bijt ze op haar handjes (gelukkig is ze er nog niet op gekomen op om de tafel te gaan bijten ).
Klinkt als tanden! Ik wist gewoon, als ze weer van die dunne zurige poep had waar haar billen van kapot gingen, dat er een paar dagen later een tand doorkwam. Heel vervelend (vooral die kapotte billen), maar het is dus tijdelijk!