Krabbelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door PlainJane, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hoi hoi,

Mijn dochter van 15 maanden krabbelt de hele dag door aan haar buik en zij. Als ik naar haar buik kijk zie ik niks, geen bultjes oid en het is ook niet rood. Wat zou dit kunnen zijn? Ik was al haar kleding in Neutral, dus daar kan het niet aan liggen. Zou het een rare gewoonte kunnen zijn? :p

Groetjes ceejsje

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Misschien irriteert de luier?

3. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ze krabbelt hoger, boven op dr buik zeg maar.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier doet ze het ook, maar heeft het te maken met de kleding; ze wordt zich er van bewust dat ze daar aan kan plukken en frutselen. Vandaag heeft ze een truitje aan waar wat flapjes aan zitten en zit ze dus telkens aan die flapjes op haar buik te friemelen. Het is hier iig geen jeuk.
    Ze doet het ook bij haar benen als ze bv een maillot aan heeft met stipjes, dan gaat ze aan die stippen 'krabben'.

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Nu je dit zo zegt, ja dat doet mijn dochter ook ja. Wanneer ze een shirtje met bloemen aan heeft bijvoorbeeld. Grappig, nooit zo bij nagedacht.

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde... Hij vindt het ook leuk om zijn buikvel vast te pakken als ik m uitkleed voor het badje...

7. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Het zou kunnen dat het ontdekken is (dat ze kleren aan heeft of zo iets). Het lijkt ook niet dat ze er zelf last van heeft, van het krabben. Ik vind het zelf alleen een beetje vreemd om te zien, maar ik lees dat er meer kindjes zijn die dit doen!

Deel Deze Pagina