ik wil dit even met jullie delen ( trotse moeder he) mijn zoontje staat sinds een aantal dagen, (zich vasthoudend aan de tafelrand) hij is sinds gister een halfjaar en nu al staat ie ik ben zo trots op hem 8) foto in album
Wauw wat leuk! Kan me voorstellen dat je trots bent! Ziet er goed uit hoor, op die foto. Veel plezier nog.
Knap hoor ! Hoelang is hij eigenlijk ? als ik naar jou ukkie kijk lijkt Youri wel veel kleiner voor 7 maanden.
ik denk zo rond de 65 cm of zo misschien ietsje langer precies weet ik het niet want ik moet nog naar het cb en dan pas gaan ze hem weer meten
hij zal wel iets langer zijn denk ik die van mij is 3 maand en 64 cm en ziet er wel korter uit dan hem hoor
Ik denk ook dat hij iets langer is, youri is 65 cm ( 2 weken geleden) maar ziet er ook korter uit. Ben benieuwd morgen hoelang hij nou is
ja maar ja kruipen dat ken hij dan nog niet en hij toont er ook geen interesse in zitten en staan is top en kruipen ho maar maar ja
helaas hier toch alleen maar zitten als ik hem neer zet en een beetje billen hupsen maar voor de rest niets..ook niet als hij ligt naar zit...ach het komt vanzelf wel en anders gelijk maar staat en lopen...hij wil zich nu wel aan de tafel gan proberen op te trekken....
Tjsa jammer genoeg zegt dat nooit iets over dat ze snel gaan lopen! Kaye die kon met krap 5 maanden goed staan (zie album) Vele mensen zeiden tegen mijn ohh die gaat kruipen overslaan! En die gaat heel snel lopen. Nou meneer die kroop pas vanaf 9 maanden en loopt nu een beetje met 11 maanden. Maar wel knap hoor zo snel! Ik was toen ook super trots maar ach dat blijf je toch altijd wel
zet je hem zelf neer bij de tafel of trekt hij zich zelf al op .. onze kleine meid die kon staan met 6 maand en 1 week en dan had ik haar zelf neer gezet zich optrekken deed ze met 7 maand en met 9.5 maand deed ze haar eerste stapjes los nu met 10 maand doet ze staads wat meer stapjes los