Spugen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mama81, Jul 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Onze zoon is nu 10 maanden oud en heeft in het begin van zijn jonge leventje heel erg veel gespuugd, hij kreeg ook de diagnose reflux en is daar ook voor behandeld. Op een gegeven moment is het beter gegaan, maar nu de laatste tijd is het weer raak joh. Nu spuugt hij alleen geen melk, maar zijn roos vicee komt er regelmatig weer uitzetten, vanmorgen ook, dan heeft ie alleen een papbordje op en wat roosvicee later en mijn man heeft hem vanmorgen 3x andere kleren aan moeten doen omdat ie weer aan het spugen was. Het komt overigens niet met een enorme kracht eruit hoor, maar meer met een golfje.
    Zou ik hiermee naar de dokter of CB moeten gaan? Of kan ik zelf iets doen of is het "normaal" en moet ik het blijven aankijken? Ik weet het namelijk niet...

2. wolly

wolly Niet meer actief

Je zou de flesjes in kunnen dikken met Nutriton, het wordt dan wat dikker zodat het niet makkelijk omhoog komt.

Ik gebruik zelf ook Nutriton voor Jayden en hij gebruikt het al bijna sinds zijn geboorte en als ik het niet doe (wel eens geprobeerd) dan komt alles er uit.

Help het niet zou je altijd ff navraag kunen doen.

Veel succes!

Liefs wolly

3. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ik gooi nog steeds overal nutriton doorheen, anders is het hier ook gelijk bal.
    En ik heb gemerkt dat als er tandjes aankomen, er meer gespuugd wordt.

(leuk je weer te zien, hoe is het verder??)

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    doe je nutriton ook door de sapjes dan? ik dacht eigenlijk dat dat alleen voor de melk was...

Zena!! Wat leuk om weer van je te horen!! alles gaat verder goed! Bij jullie ook?

5. wolly

wolly Niet meer actief

Nutriton doe ik ook door de sapjes, het is het zelfde aanmaken als de melk maar dan met sap.

6. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ja, ik doe ook door al het drinken nutriton.
    Gaat prima hier, wat fijn dat t bij jullie ook goed gaat zeg.

Share This Page