wie zwanger na meer dan 5 terugplaatsingen??

Discussion in 'MMM clubs' started by xmayx, Jan 23, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xmayx

xmayx Actief lid

Nov 12, 2016
    331
    7
    18
    Female
    Hoi allemaal. Ik ben een tijdje niet meer actief geweest op dit forum. Inmiddels zit ik in de wachtweken van mijn 6e embryo

Zijn hier dames zwanger geworden na een 5e terugplaatsing of meer?

Hoop op wat positieve verhalen :)

2. lisjeee

lisjeee Bekend lid

Oct 25, 2016
    540
    81
    28
    Ikke! We zijn elkaar wel eens vaker tegen gekomen... ik ben er zelf heilig van overtuigd dat de scratching mee geholpen heeft! Ik ben wel eens vaker zwanger geworden maar ging steeds mis rond 5 weken. Vandaag 5+6 zwanger :)

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Ja ik! Tp 8 pas... dus geef niet op! Ook al geloof je er niet meer in, zit de moed je in je schoenen, het kan!
    Hopelijk is nummer 6 jullie plakkertje! Succes!

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Breekt ff in in dit topic om je te feliciteren! Een oude bekende :) Wat spannend, hopelijk blijft het nu goed gaan, dat zal toch een keer moeten! Succes, mijn duimen draaien voor je!

lisjeee likes this.
  5. lisjeee

lisjeee Bekend lid

Oct 25, 2016
    540
    81
    28
    Wat lief, Dankje wel!!!! Jij ook van harte gefeliciteerd :) je bent al over de helft, heerlijk. Gaat alles goed??

6. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

Jun 2, 2017
    345
    57
    28
    Female
    Ik kan de positieve verhalen ook wel gebruiken. Bij mijn eerste zwangerschap wad ik na de eerste icsi verse tp zwanger en had geen cryo’s over. Helaas op ongeveer 6 maand bevallen en mijn zoontje is gestorven. We hadden dus goede moed maar zijn nu bijna een jaar verder... tp5 gehad vorige week en al vanaf dag 1 bloedverlies dus deze wordt het ook niet. Begin het zo beu te worden en de hoop te verliezen. Heb nog 1 cryo en dan opnieuw pick up enz. Daar zie ik zo hard tegen op!

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Ja het gaat gelukkig goed. Het vertrouwen heeft ff geduurd (begin veel bloedverlies gehad), maar geniet nu steeds meer. Ik gun dit alle wensmoeders, als jullie meelezen, geef niet op!

lisjeee likes this.
  8. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Nog een oude bekende....meis wat frustrerend dat het nog niet gelukt is! Heb je tp in kunstmatige cyclus? Dat bloedverlies is iets om knettergek van te worden, hier ook zoveel gehad. Zou dit wel aankaarten bij je arts. Is een eventuele poging in het buitenland geen optie? Heb het idee dat ze daar zoveel verder kijken en meer uitproberen. Wij zouden onze volgende poging in Gent starten. Op advies al met schildkliermedicatie begonnen en prompt blijft nummer 8 zitten. Toeval na 7x niets?! Succes meid, hopelijk mogen jullie snel een positieve test in handen hebben en een gezonde zwangerschap voldragen.

9. xmayx

xmayx Actief lid

Nov 12, 2016
    331
    7
    18
    Female
    Hee wat leuk weer van je te lezen!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ga keihard voor je duimen dat dit helemaal goed gaat!
    Zit nu op dag 6... de zenuwtjes gaan langzaam aan weer komen nu..

10. lisjeee

lisjeee Bekend lid

Oct 25, 2016
    540
    81
    28
    Spannend!!!!!! Je had veel cryos he, zijn ze tot nu allemaal goed ontdooit ? Heb je tp gehad met pregnyl of zonder.
    Ik duim voor je!

Dankje wel!! :):)

11. lisjeee

lisjeee Bekend lid

Oct 25, 2016
    540
    81
    28
    Oehhh dat snap ik ... ik vindt het zonder bloedverlies al dood eng! Gelukkig maandag de eerste echo :)

12. xmayx

xmayx Actief lid

Nov 12, 2016
    331
    7
    18
    Female
    Ja alles is goes ontdooid en ook steeds goede embryo's het wil alleen steeds niet innestelen altijd ib de natuurlijke cyclus. 1x utro gebruikt om te proberen tegen beter weten in... maar ook dat werkte niet....

13. lisjeee

lisjeee Bekend lid

Oct 25, 2016
    540
    81
    28
    Waar ik heilig in geloof is scratching ... misschien eens aankaarten ik weet niet of ze het doen hoor want ze doen daar volgens mij een beetje moeilijk over en je moet uitgeloot worden of iets hier voor maar ik heb daar heeel veel goede verhalen over gelezen vooral als de innesteling steeds niet wil lukken.

Wanneer ga je testen? :)

14. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Hier nog iemand! Ik ben zwanger geworden van de 9e terugplaatsing. Hopelijk is dit voor jou de gelukkige! Probeer hoop te houden, hoe moeilijk ook... Elke kans is weer een nieuwe kans!

xmayx likes this.
  15. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

Jun 2, 2017
    345
    57
    28
    Female
    @dame82 wat leuk te zien dat het bij jou gelukt is! Hier was het in kunstmatige cyclus. Derde keer op rij bloedverlies bij een tp en telkens vroeger en vroeger. Nu al de dag na de tp. Heb dinsdag dan toch even gebeld en moet al geen hoop meer hebben.. wel toch maar progynova verhoogd en het is wel duidelijk verminderd nu het bloeden maar ik ben er al van overtuigd dat het mis is. Volgende keer wel eens over hebben want pff!

16. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Gemiddeld heb je 6 tp's nodig voor een zwangerschap. Laat de moed niet zakken!

Embryo 5 en 6 werden mijn tweeling. Daarna nog 2 kindjes mogen krijgen.

xmayx likes this.
  17. xmayx

xmayx Actief lid

Nov 12, 2016
    331
    7
    18
    Female
    Een vriendin van mij (leren kennen via ivf traject) heeft scratching gehad. Ik las er ook veel goeds over maar zei heeft 2 tp's gehad daarmee en zonder reaultaat

Ik heb si ds gister middag, bizar vroeg licht wat lichtbruin verlief gehad. Ook helder rood en dan ineens weer bruin.. innesteling? Of toch ongi? Word gek can inzekerheid. Zit pas op wd 7

18. verkap

verkap Lid

Feb 5, 2017
    27
    0
    1
    Hoi meiden,

Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen. Ik heb nu 2 tp’s Gehad (vers en cryo). Bij beide kreeg ik direct een dag na de tp last van mij rug. Hebben jullie ervaring met dit soort klachten? Maar is het toch uiteindelijk gelukt om zwanger te worden?

Het lijkt wel alsof mijn lichaam het direct afketst, maar in hoeverre dit klopt/kan heb ik geen idee van.

19. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

Jun 2, 2017
    345
    57
    28
    Female
    Ik heb dat elke keer ook bij de twee pogingen die vroeg zijn mis gegaan en ook bij de eerste gelukte poging... in het begin maakte ik me ook overal zorgen over maar na 3 jaar heb ik dat wat opgegeven en maak ik met niet meer zo druk om wat ik voel. De medicatie die we nemen geeft meestal al die symptomen die we voelen hoe lastig ook

20. verkap

verkap Lid

Feb 5, 2017
    27
    0
    1
    Hoi,

Bedankt voor je reactie! Tijdens mijn cryo heb ik geen medicatie hoeven gebruiken, dus dat kan het niet zijn. Ik denk idd dat het ook niet zoveel zegt, maar die onzekerheid hè....

Share This Page