Hoi Allemaal, Ik zit er aan te denken om een familiedag te organiseren. De laatste keer dat ik mijn familie van me moederskant heb gezien is 1,5 jaar geleden bij de begrafenis van mijn broer. Daarvoor was er ook al jaren tot geen contact. Vroeger hadden wel elk jaar een reunie maar door het overlijden van me tante is de familie een beetje uit elkaar gevallen. Ik vind dit zo jammer dus vandaar dat ik wat wil organiseren. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat we kunnen gaan doen De leeftijd zal tussen de 0 en de 80 jaar liggen waarvan minstens 1 in een rolstoel. Totaal aantal personen rond de 35/40 Denk dat de kosten zo'n 20 tot 30 euro pp mogen zijn incl eten? Omgeving rond om utrecht/amsterdam Datum zal denk ik ergens eind zomer worden? Heeft er iemand ideeën? Vroeger gingen we elk jaar bowlen maar dat zie ik nu niet zo zitten. Alvast dank!
als er veel kinderen zijn, is eten bij de pyramide van Austerlitz Pyramide van Austerlitz -De leukste speeltuin van Nederland misschien een idee? kunnen de kids lekker in de gratis speeltuin, of je maakt een boswandeling, of beklimt de piramide...
he meid leuk iniatief bij mijn oma's kant gingen we om de twee jaar in een hele grote schuur (een bedrijf van familie lid) bbq en oud hollandse spelletjes doen erg leuk!!!!!!!! bij mijn schoonouders kant (mijn man komt uit gezin van 10 dus reken maar uit, er zijn 16 kleinkinderen, +beide ouders) zijn we nu een aantal keren achterelkaar naar oranjestad geweest andere jaren hadden we een bqq
Austerlitz zijn we idd jaren geleden ook een keer geweest. Was wel erg fun. Met de hele familie in de botsautos. Me tante zwaar aan de gokkasten Hou ik in gedachte maar trekt me nu toch niet echt. Mischien een dag gedeeld in 2-en?
Oranjestad ligt in overijssel? Dat word toch te ver weg. De meeste wonen rond en in amsterdam en de betuwe met hier en daar een uitschieter naar friesland
Hier (in de Betuwe) heb je zo'n bezoekboerderij waar je (gekke) boerenspelletjes enzo kunt doen en daarbij ook eten. Dan ben je lekker bezig en de tijd vliegt! Weet niet of dat ook bij jullie in de buurt is. Verder misschien: - Een stadswandeling/ speurtocht. - Pannenkoeken eten. - Op een rondvaartboot. - Naar de dierentuin. - Naar het Dolfinarium.
Omdat we elkaar al tijden niet gezien hebben vind ik bezoek aan dierentuin/stadswandeling-speurtocht niet zo heel geslaagd. Iedereen gaat dan toch weer hun eigen weg en is de interactie met elkaar een stuk minder.
www.bezoekboerderij.nl Kijk bij volwassenen, bijv. Sportieve boerenspellen: Dit programma draait om sportief en actief bezig zijn op de boerderij en is in het bijzonder geschikt voor familiefeesten. We doen boerenspellen, zoals hooivork gooien, kruiwagen race, vlegel hangen, koe melken, juk lopen, gatenkaas, steppen enz. Dit alles uiteraard in wedstrijdvorm! Deze activiteiten worden afgewisseld met een rondleiding over het bedrijf en een gereedschapsspel. Dit programma duurt drie uur en u wordt verwend met koffie, thee en iets lekkers, halverwege met een ijsje en tot slot een glas hoogstamappelsap met iets te knabbelen. 3 uur 12,50 p.p. Uitwaaien in de boerennatuur (in de zomer vanaf half april tot half oktober) Een programma voor volwassenen, waar kinderen goed aan mee kunnen doen. Wij onthalen u op onze boerderij met koffie, thee en iets lekkers en de kinderen met limonade. Hierna maken we een avonturentocht, waarbij u verrassende ontdekkingen doet. Naast de boerderijdieren, worden de planten en het onderwaterleven bekeken. Met verrekijkers kunnen erf- en weidevogels en andere velddieren worden geobserveerd. Halverwege wordt u verwend met een ijsje. Dit programma duurt drie uur en wordt afgesloten met een glaasje hoogstamappelsap en iets te knabbelen. 3 uur 12,50 p.p.
hahaha ik zie het al voor me, me neven hooivork gooien. Echte amsterdammers met een hooivork hahahahha
Haha, het is inderdaad lachwekkend! Maar wel iets anders dan anders voor die Amsterdammers! Trouwens, ik kom uit een dorp maar heb het ook nog nooit gedaan hoor. Jij?
Nee ook nog nooit. Heb wel een keer een koei gemolken Dat kreng bleef niet stilstaan Ik vind het wel een heel leuk iets Ga het zeker onthouden!
Jahaaa, hele leuke afwisselende dingen (A) Beetje thuiswedstrijd voor die amsterdammers. Ze mogen echt wel ondervinden dat de wereld groter is dan amsterdam Iemand nog meer ideeen?