In slaap drinken afleren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gitaartje, 21 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    hebben jullie tips?
    Mijn kleine van 9 maanden drinkt zichzelf in slaap, overdag en s nachts. Hij doet dit sinds hij een maand of 6 is en voorheen kon ik hem al slapend in bed leggen.
    Sinds een paar dagen word hij wakker zodra ik opsta. zodoende slaapt hij bijna niet meer overdag en is hij auperchagerijnig.
    Hem gewoon in bed leggen resulteerd in een gekrijs. Bij papa en het kdv slaapt hij wel zelf in, maar bij mij wil hij dat niet :(
    Hebben jullie tips?

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Lastige fase. Wij hebben een tijd lang zoveel mogelijk mijn man het bedrritueel laten doen. Als ik het deed huilde hij idd lang. Ik bleef wel altijd bij hem zitten en troosten tot hij sliep.

3. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Het probleem is voornamelijk overdag. S avonds is hij zo moe dat hij wel moet gaan slapen. En overdag ben ik alleen thuis dus komt het op mij neer.

4. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Nog iemand tips?

5. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Als je met hem gaat wandelen valt hij dan wel in slaap?

6. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Als hij heel moe is valt hij tijdens het wandelen wel in slaap. In de auto slaapt hij ook snel in. Maar ik wil jem graag leren zelf in slaap te vallen in bed.

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Hier heel herkenbaar. Zoon raakte minder overstuur als ik met hem ging liggen op ons bed, in het begin duurde het dan wel heel lang voordat hij sliep, maar uiteindelijk wende het wel. Als hij dan echt goed in slaap was, legde ik hem in zijn eigen bed, als hij daar weer wakker van werd, gingen we weer terug naar ons bed. Was erg vermoeiend, maar beter dan een krijsend, niet slapend kind.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ben op een stoeltje in de deuropening van mijn meisje gaan zitten. Niks zeggen, niet omkijken en ze bleef op een gegeven moment liggen en viel in slaap.

9. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Bedankt voor jullie reacties!
    Het in slaap vallen op het grote bed ga ik eens proberen. Ernaast zitten is denk ik geen optie omdat hij dan hard krijst.

Hoeveel en hoe laat slapen jullie kindjes eigenlijk om deze leeftijd? Ik ben z'n ritme helemaal kwijt en weet niet meer wat normaal is :( hij valt gewoon elke twee uur aan de borst in slaap om 5 minuten later weer wakker te worden. Dan is hij over z'n slaap heen en houd hij het weer even vol.

Sorry voor de spelfouten #telefoon

Deel Deze Pagina