overgestapt en alleen maar meer krampjes :-(

Discussion in 'Flesvoeding' started by maja82, Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Lune krijgt sinds het weekend friso comfort in plaats van omneo. Dit omdat ze niet poepte op de omneo en daar veel last van had. Na een dag friso poepte ze als een tierelier en doet dat nog steeds. Alleen de krampjes zijn veel erger geworden :( Ze heeft vandaag ook inmiddels al 5 poepluiers gehad. Ik begrijp dat ze tijd nodig heeft om te wennen aan de voeding maar is het wel 'normaal' dat de krampjes erger worden? Ik heb qua opbouwen van de voeding gedaan wat het cb adviseerde, dus ze is niet in 1x overgestapt. De krampen beginnen overigens al tijdens de fles, dat was bij de omneo ook zo. Vind ik ook vreemd dus ben ook wel benieuwd of dat ook normaal is..
    Hellup?

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    het is logisch dat ze nu veel meer kramp krijgt.
    Je moet de omneo afbouwen.
    Ik ben in twee weken van de ene voeding op de andere overgestapt.
    deed elke drie dagen een schepje minder van het ene en een schepje meer van het andere in de flessen.
    De darmen moeten echt wennen.
    Als je nu alweereen poosje op deze voeding zit, probeer anders eens cinababy van vsm

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

sab simplex :D wondermiddeltje!

Succes met je kleintje, nu na 13 weken eindelijk van de krampjes af.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    marin was echt verlost van har krampen toen we afgebouwd waen met de bv en over waren gegaan op nutrilon.

ze zeggen ook wel eens dat als kinderen krampgevoelig zijn, je het flesje in de flessenwarmer of een pannetje moet opwarmen ipv in de magnetron. In de magnetron komt er op de één of ander manier toch meer lucht in de voeding.

5. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Cinababy helpt niet, sab-simplex krijg ik als het goed is morgen. Hoop dat dat helpt! In de magnetron warm ik het niet op, gebruik comfort dus doe kokend water en de andere helft afgekoeld gekookt water.

Maar is het normaal dat ze al heel onrustig wordt tijdens het drinken van de fles? En dan naar mijn idee al krampen krijgt?

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Onze Demi krijgt de krampjes vaak ná de fles, kan soms wel een half uur tussen zitten ofzo.

Share This Page