wij willen binnen kort op de markt gaan staan met tapas en olijven , maar het probleem is we kunnen geen leuke naam bedenken, wij heten zelf Bakker dus dat is een beetje raar en lastig om dat te gaan gebruiken dan willen mensen straks brood bij ons halen, wie heeft een leuk idee.
Tapas enzo Olijfje Fiesta Fiesta de tapas Hapjes enzo zoiets? weet natuurlijk niet waar jullie precies naar op zoek zijn? Speels, zakelijk, luchtig?
Weet eigenlijk ook niet , wouden eerst panadero ( bakker in het spaans ) maar daar kon ik geen gmail adres coor krijgen en de site Martijn Bakker bestaat ook al
Te lastig voor het "boerenvolk" denk ik. Ik blijf bij mijn "De Tapaskraam". hahaha! Dat zeg je tenslotte ook.. Effe naar de frietkraam, stoffenkraam, broodkraam, bloemenkraam.
Ramblas. Zo heet eem heerlijk tapasrestaurant in Apeldoorn Weet niet meer precies wat het is, maar volgens mij had het wat met Barcelona te maken. Ben 't even kwijt. Als ik het weer weet, zal ik het laten weten haha.
'de spil van de binnenstad van Barcelona en het bruisende middelpunt van het centrum.' Nou, jullie kraam wordt dan de Ramblas van de markt
Ramblas is een de lange wandel/slenter straat richting zee. Vol met straatartiesten en souvenirshopjes. Heel gezellig overigens.. Sorry Spanje-gek