Als dat het niet is, laat ze dan in verdeelkast wat regelen. Hier (door verhuizing) 2 keer meegemaakt dat het daarin niet goed zat. Ze weten waar de dichtsbijzijnde verdeelkast is. Alleen of Telfort hier ook in mag, weet ik niet. Bij ons is KPN monteur geweest, omdat het probleem bij de lijn lag.
Bedankt voor de reacties meiden. We zullen morgen zien waar het aan ligt... Ik zal zowieso vragen of het met de verdeelkast te maken heeft.
De levering duurt meestal wel een paar weken. Wanneer ik over stap vraag ik het een maand van tevoren aan, omdat je bij de oude provider ook een maand opzegtermijn hebt. Ik ben een paar weken geleden overgestapt naar tele2, had ik het maar nooit gedaan. TV pakket is echt slecht. Dan zou ik nog liever nog iets langer wachten voor telfort, in plaats van een jaar lang aan een slechte provider vastzitten. ( En ja wachten is erg vervelend, heb ik ook gehad ) Leuk dat ze een bedenktijd hebben die al afloopt voor de diensten ingaan..
De monteur is niet eens binnen geweest. Van buitenaf hadden ze het ergens verkeerd aangesloten. Ik werd gebeld en gevraagd of ik wou kijken of we nu wel verbinding hadden. We zijn nu aangesloten. Eindelijk!
Fijn dat je toch internet hebt! Ik had het ook, en bewust een overlap gedaan bij het overstappen van internetprovider, maar toch ging dat ook fout omdat de nieuwe (Tele2) de lijnrechten al veel eerder had overgenomen, vaag verhaal o.i.d.. Toen was het van ja dan moet u maar 10 (!) dagen even zonder internet! Gelukkig heb ik de Wifi-code van de buurvrouw mogen gebruiken in die tijd.