Onze zoon is nu 8 weken en heeft laatst een paar keer heel netjes doorgeslapen. Wij helemaal blij natuurlijk. Helaas besloot hij daarna dat het toch leuker was om 's nachts gewoon om een voeding te vragen, dus rond 4 uur meldt hij zich weer. Wat doen jullie om je kindje te leren 's nachts door te slapen? Ik weet wel dat je het niet af kunt dwingen maar misschien zijn er toch wel manieren om hem een duwtje in de goede richting te geven.... BIj de late avondvoeding iets meer geven werkte tot nu toe niet, als hij vol zit zit hij vol en dan laat hij dat extra beetje gewoon staan.
wij zijn op een gegeven moment gaan rekken met een speentje. Is even investeren maar hier is het zo wel gelukt. Als meneertje honger heeft accepteert hij absoluut geen speen. 1 week later hebben wij hem ingebakerd en vanaf toen sliep hij door zonder wakker te worden. als hij wakker wordt is hij meteen heel onrustig en gaat de hele tijd met zijn armen zwaaien dus zo hield hij zich ook wakker en ons ook
Hoe laat geef je savonds de laatste fles? ik zou idd gaan rekken , maar goed hier ging het na 10 dagen al dat madame om 11 uur de laatste kreeg en zich pas om 6 uur melde en dat werd steeds later
Wij hebben onze dochter eerst ingebakerd, toen 2 nachten een speentje gegeven als ze begon te mopperen (2x in de nacht) en vanaf dat moment, nu 1,5 week, slaapt madame door!! Heerlijk!!
Hier ging het eigenlijk vanzelf. Ik gaf consequent 5 flessen gedurende de dag en maakte hem om 23.00 uur wakker voor de laatste fles. Een hele tijd kwam hij om 4 uur voor een extra voeding (de 6e dus), dat werd 5 uur, daarna half 6, toen 6 uur en inmiddels is het rond 8 uur (en zit hij op 4 flessen). Hij was toen ongeveer 11 a 12 weken.