Mijn zoon is 6 geworden en heeft het voor zijn verjaardag gekregen. Hij vind het geweldig maar nog wel moeilijk. Advies leeftijd is 7 jaar en dat klopt wel denk ik.
mijn zoon kreeg het toen hij 5,5 was, en vind het helemaal geweldig. hij red zich er ook helemaal alleen mee. je moet het poppetje inderdaad laten lopen met de controller van de spelcomputer.
Ik was er ook benieuwd naar. Iedere keer als we in de mediamarkt zijn rent dochter er op af. Wij hadden zelf het idee dat ze echt te klein is.
Wij hebben het ook en vooral mijn zoon van 3,5 vind het geweldig. Je kan met twee spelers tegelijk spelen. Enige nadeel vind ik dat je de spelletjes voor een groot deel zelf moet bouwen. Ik ben daar gewoon niet handig in en vind dat ook niet leuk om te doen, dus hij loopt al een tijd rond in dezelfde wereld. Maar het is wel erg geschikt voor kinderen, er lopen wel vijanden die ze moeten verslaan, maar niet gewelddadig. Mijn zoontje zou elke dag wel willen, maar ik beperk het tot 2 keer per week 😄
Debster2009, je kan missies doen he? Dat hoef je niet zelf te bouwen. Mijn zoon is n 5,5 en er ook erg dol op. Red zich helemaal zelf ermee.
Wij hebben hem ook .. Ik speel hem vaak met zoon samen.. Wij bouwen niet maar doende missies .. Erg leuk ..
Wij hebben hem ook. Groot succes (geweest) De missies zijn erg leuk en niet al te moeilijk hoewel ik Cars eig best moeilijk vind. Het rijden daar vooral. Stiefzoontjes 7 en 10 kunnen het prima zelf spelen. De toybox om zelf te bouwen is niet zo leuk in de 1e versie omdat het beperkt is. In de 2.0 is dat aangepast maar geen zin om nog eens 70euro te geven voor alleen de toybox.
Onze kinderen vinden het erg leuk! Kijk wel uit want je hebt allemaal verschillende paaltjes nodig bij weer verschillende poppetjes..
Zoon van 6 heeft het ook en vond het helemaal geweldig! Je heb idd verschillende soort doorzichtige bergjes nodig ( die je op het platvorm zet) om met meer poppetjes te kunnen spelen.
Wij hebben de eerste versie, maar mijn zoontje vind het echt super! Heeft ook nog de playset van cars erbij en ik wil ook nog die van toy story voor hem aanschaffen. In het begin vond hij het moeilijk, maar nu red hij zich prima. Ik vind het stiekem ook wel leuk om het samen met hem te doen, hij is dan helemaal blij als we samen een missie behalen haha
Wij hebben ook de nieuwe2.0.. De cars is idd Moeilijk ik val er steeds vanaf en mijn zoon vind dat natuurlijk erg leuk als mama valt ik zoek me wel rot naar spider-man hier steeds uitverkocht 😞
Wij hebben ook 2.0 superhelden.. Ja bedoelde van die witte ijsdingen.. Daar kunnen maar bepaalde poppetjes op zon ding.. Haha moeilijk uit te leggen
Ik vind het spel eigenlijk erg onduidelijk en ik snap niet hoe je missies moet doen of dingen moet bouwen.