Hallo wij zijn per 1 oktober overgestapt van zorgverzekering, van agis naar zilveren kruis, dit in verband met het nieuwe werk van mijn man. nu hebben we netjes de papieren binnen van agis dat we afgemeld zijn en we hebben de papieren binnen van zilveren kruis dat we aangemeld zijn en de officiele gegeven binnenkort ontvangen, pasjes enzo, maar er is nu nog niets bekend van een nummer of wat dan ook . Nu is dit vandaag in gegaan, maar ik moet komende week naar het ziekenhuis hoe gaat dat dan want heb nu geen pasje!? wie kan mij dit vertellen!
Ja dat weten we zeker collectiviteitsregeling via de werkgever is een uitzondering. we hadden collectiviteit die is opgezegd door werk wijziging, en krijgen nu collectiviteit bij de zilveren kruis en daarmee mag je tijdens het lopende jaar switchen!
Misschien even bellen en vragen om het nr en zeggen in het zkh dat je nog geen pasjes hebt ontvangen.
ow even vergeten neer te zetten ik heb gisteren nog gebeld en ze zei dat we vanaf 1 oktober verzekerd zijn maar dat het nummer nog niet bekend was, dus ga zoiezo maandag weer bellen. heb heel misschien nog de hoop dat de pasjes op mijn man zijn nieuwe werk liggen (hun betalen in 1e instantie ook de premie ) zou wel raar zijn maar wie weet !
dat is een goede die ga ik gelijk uit de map halen en stop ik gewoon even ene kopie tijdelijk in mijn portomonnee
Wij zijn per 1 mei overgegaan van zorgverzekering om precies dezelfde redenen en toen ik naar het ziekenhuis ging en wilde doorgeven dat mijn zorgverzekering gewijzigd is, gaf ze aan dat ze dat al door hadden gekregen via het verzekeringssysteem.
ow super voor dit nieuws, ik neem gewoon als ik naar het ziekenhuis moet het premieblaadje mee voor de zekerheid maar hoop natuurlijk dat ik de gegevens al binnen heb voor die tijd.