Overgeven, baby 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door GDuif, 14 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ah wat naar!!! Heel veel beterschap voor de kleine en succes voor jullie.

Wij kregen ook zinkolie bij hele rode billen maar de kleine hier reageert juist heel slecht erop (werd binnen 2x smeren erger) dus we zijn toen overgegaan op dikke lagen bepanthen en dat werkte prima. Tipje voor als de zink niet helpt.

GDuif vindt dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.000
    113
    Jr kan overwegen t met een pipetje in de wang te spuiten. Die haal je gewoon bij de apotheek. Wat drinken betreft gewoon heel de dag door (elke 20 minuten kregen wij toen te horen) alles aanbieden wat je wilt (sommigen mijden suiker vandaar). Ik heb er zelf niet zo'n probleem met suiker en kieper er rustig drinkyoghurt in van de melkan zit weinig lactose in en ze drinkt t maar al te graag. In tijden van dreigende vocht tekorten vindt ik alles gescheten en mag ze van mij alles drinken en eten wat haar hartje begeert (al of niet extra aangelengd met water). Probiotica (orthiflor start) haalt hier nog weinig bijzonders uit. Tis niet slechter maar om nou te zeggen dat t enorm verbeterd ook niet echt, maar wellicht is t binnen t lijfje wel al wat beter en hebben we er straks de voordelen van. Nog geen idee, we gaan t nu voor t eerst meemaken. Pure rooibosthee van de gezondheidswinkel en daar een slap aftreksel van schijnt darmpjes te kalmeren, ik heb t bewijs tot op heden in de afgelopen 15 maanden nog niet gezien maar geen kind is t zelfde. Venkelthee wel overslaan! (werd vroeger met darmkrampjes gebruikt maar kan darmwerking stilleggen)

GDuif vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina