Hey Iedereen, Al een tijdje heb ik erg last van een rommelige buik, steken in onderbuik vooral aan de rechterkant die doortrekken tot aan de lies, en erg last van mn onderrug. Ook heel erg last van mijn borsten gehad, die pijn heb ik echt nog nooit in mijn hele leven gehad. Ook dat was raar. Heb daar ook maar een paar dagen last van gehad. Ik was dus 1 keer de pil vergeten in de eerste week, de kans op zwangerschap was er wel. Ik heb 2 keer getest, omdat mijn lichaam gewoon zo raar deed, en nog steeds doet. Alles veranderde, en kon natuurlijk zijn dat t allemaal schijn was, maar zo dus danig was ik niet bezig met zwanger worden, dus dat kon t niet echt zijn. Maar constant waren de testen negatief. Ben ook wel gewoon ongesteld geworden, maar wel anders deze keer. Vorigeweek toch maar even naar de dokter gegaan. Ik wilde gewoon graag weten wat er aan de hand is, want voor zelfde geld is er iets niet goed, en vermindert dat de kans op een zwangerschap in de toekomst. Want een kinderwens heb ik natuurlijk wel. Ik moest ochtenurine meenemen. Daar uit bleek dat ik geen blaasontsteking had of een evt infectie. Hij ging aan mijn buik voelen. En net waar de eierstokken zitten deed het pijn als hij daar op drukte. Omdat ik al 2 keer een negatieve test had, vond hij het niet nodig om te testen. Uiteindelijk ben ik nog niks duidelijk geworden. Vorige week moest ik ongesteld worden. Ik moest dat eerst maar weer afwachten, en als dan nog de klachten bleven moest ik maar terug komen. Meestal word ik dinsdags ongesteld, deze keer werd het woensdag, ben het geweest tot zaterdag, maar alleen maar bruinbloed verlies en slijm, en ook niet veel. Ook mijn tepelhof word donkerder, en ik heb onwijs veel witte bultjes rond mijn tepels. Nu heb ik ook vorige week gebeld tijdens telefonisch spreekuur. Zegt mn eigen dokter, dan moet je maar een andere pil nemen want dan zal het daar wel aan liggen. Ik natuurlijk van me afgebekt, want nooit heb ik ergens last van gehad, Nu wil ik morgen de dokter bellen voor weer een afspraak, ben dit echt goed zat. Hoop dat er niks ergs aan de hand is, Je moet me niet verkeerd begrijpen want zou er een kindje in hebben gezeten zou t zo welkom zijn.. Liefs, sissiee
Je ha kan je urine testen voor hormoon. Verder denk ik zelf ben je niet zwanger- die sympthomen kunnen altijd veranderen juist omdat je pil ben vergeten.
Bij mij veranderde mn hele lichaam pas na weken hoor, zeker niet binnen 2 weken. ga er maar gewoon vanuit dat je niet zwanger bent. En wacht nog ff een cyclus af.
ga er NIET vanuit dat je NIET zwanger bent! Mijn zus heeft het ook gehad. Ze was 4 maanden verder en werd steeds een beetje ongesteld op de tijd dat moest. Maar kort en anders. Toen kwam ze erachter dat ze toch zwanger was, en dus al 4 maanden. De HA zei ook, neem maar een andere pil. Moet je niet aan denken toch wat je je kind daarmee aan doet. Probeer dus eerst uit te zoeken of je echt niet zwanger bent. Inderdaad door een bloedtest bij de huisarts.
Je lichaam kan best van slag zijn door het vergeten van een pil. Daarnaast klinkt t.alsof.je toch wel aan een zwangerschap blijft denken ondanks de negatieve testen. Probeer t los te laten en wellicht toch een andere pil proberen?
Mijn testen (4 stuks) waren ook omo wit en ik was toch echt zwanger. Even heb ik gedacht dat ik gek was geworden dus toen ben ik gestopt met testen. Drie weken later vond ik het toch maar raar allemaal, voelde me echt zwanger en jahoor inneens 2 knalstrepen...... Ik was 8 weken zwanger toen ik erachter kwam. Ik blijf wel altijd zeggen dat het een uitzondering is, maargoed het kan dus wel. Luister heel goed naar je eigen gevoel dus.
Jammer dat je HA je urine niet getest heeft op zwangerschap. Ik zou zelf denk ik deze maand de pil maar even in de kast laten staan, en voor de zekerheid in plaats daarvan foliumzuur slikken... dan maar even geen seks, of met een condoom, en iig niet rond je vruchtbare periode. Als je toch zwanger bent, en doorgaat met de pil lijkt me dat niet goed voor de kleine, aangezien je zegt dat die in dat geval wel gewenst zou zijn... Gek advies van je huisarts om er maar vanuit te gaan dat je niet zwanger bent, zou ook aan mij blijven knagen hoor!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt...
Ik vind dat een huisarts je serieus moet nemen met klachten en niet af moet wimpelen met 'een andere pil'. Het gebeurt niet vaak, maar KAN wel voorkomen dat iemand steeds negatief test.. beetje kort door de bocht dus om iemand zo in het ongewisse te laten, vind ik! Zou gewoon blijven doordrammen voor een bloedtest, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust want het houd je wel degelijk veel bezig! En inderdaad, de pil slikken is op langere termijn zeker niet goed voor een kindje. Succes!
Ik ken iemand die kwam pas na 6mnd zwanger te zijn achter. Ze gebruikte ook pil, maar werd altijd ongesteld gewoon, toch dacht zij dat het voelt beetje raar in buik misschien darmen of zo, ging naar huisarts die testte en ja hoor zwanger 6 manden. Gezonde meisje over 3 maanden, dus niet elke pil schadelijk kan zijn: er zijn duizenden variaties ervan. De buik groeit ook niet bij iedereen hetzelfde, die meisje was super sportief met platte buik hele dun meisje: omdat ze gespierde buik had groeide baby niet zo snel in eerste 6 maanden: dus was ook niks te zien, buik was gewoon plat! Enige oplossing om zeker te weten is je urine of bloed laten testen als die negatief is bent je 200% niet zwanger... over de symptomen: ik had die 4DPO begonnen zij toch dacht ik het voelt inderdaad anders, daarvoor ook elke maand mijzelf gek houden en horen en zelf weten dat het eerder niet kan iets voelen etc, maar toch als je goed oplet voel je rare steekjes heel pril!