Even voor de zekerheid; ik weet dat je geen kant en klare pannenkoeken mag eten ivm kans op listeria. Nu wil ik zo pannenkoeken gaan bakken met zo'n shaker waarbij je enkel melk toe moet voegen. Ik neem aan dat dat wel gewoon 'veilig' is toch? In dat beslag kan neem ik aan geen listeria voorkomen toch?
kant en klare pannenkoeken kan ook als je ze maar genoeg verhit. en ja een shaker kan geen kwaad want je bakt de pannenkoeken toch
Kant en klare pannenkoeken mag je gewoon eten zolang je ze niet koud eet. Alles wat wordt verhit boven de 60 graden is vrij van bacterien dus je kunt het beiden gewoon eten.
hier heb ik ook nog nooit van gehoord....word steeds gekker. vroeger aten ze alles en kwam het merendeel van de kinderen gezond ter wereld. ik zou me niet al te druk maken.
Kant en klare kan toch ook gewoon? Ik heb laatst zelf pannenkoeken gebakken met eigen mix, kan gewoon hoor. Met ons kind is niks aan de hand. Ik hoorde laatst zelfs van iemand dat een zwangere bekende van haar sinds ze zwanger is alleen nog maar vlees bij de slager haalt! Het wordt steeds gekker haha!
Had er nog nooit van gehoord, volgens mij geld t gewoon voor alles dat t goed verhit moet zijn voor je het eet, maar dat doe je over het algemeen normaal ook lijkt me... Ik zou niet te moeilijk doen en gewoon lekker eten wat je wil wat dat betreft...
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord, geen kant en klare pannenkoeken. Zit me eigenlijk me ook best af te vragen wat je als zwangere überhaupt nog wel mag eten? Als ik de topic hier voorbij zie komen.. Geen thee, geen koffie, geen pannenkoeke, geen spa rood?? Ik zou m goed verwarmen en.voor de rest.lekker opeten. Naast zwanger zijn, leef je ook nog hoor..
Sinds wanneer mag je geen kant en klare pannekoeken dan? Pfoe.. Nou hier eet ik ze af en toe gewoon hoor, maar gaat niets boven gewoon eigen gemaakte mix!
listeria bacterie kan niet voorkomen in kant en klare producten (droge). Listeria kan allen voorkomen in rauw producten voorverpakt (vlees, vis etc) en in je koelkast als temp. daar boven 4-7 graden is! Ook in producten die je koop als die niet goed bewaard zijn bij transport of in de winkel zoals kant klare salades pannenkoeken etc, maar het is echt zelden dat het kan en bovendien pannenkoeken eet je warm ) Dus die kant en klare pannenkoeken, poffertjes etc kan je gewoon eten - je moet het nog voorverwarmen in magnetron of pan.